  • 1. Data: 2004-05-26 13:38:30
    Temat: akcyza na benzyne ekstrakcyjna
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Czy ja niedowidze, czy tez w nowej ustawie o podatku akcyzowym zostala
    zniesiona akcyza na benzyne ekstrakcyjna? Czy moze ktos potwierdzic, lub
    zaprzeczyc?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 2. Data: 2004-05-26 16:30:46
    Temat: Re: akcyza na benzyne ekstrakcyjna
    Od: sterany2 <s...@i...pl>

    > Czy ja niedowidze, czy tez w nowej ustawie o podatku akcyzowym zostala
    > zniesiona akcyza na benzyne ekstrakcyjna? Czy moze ktos potwierdzic, lub
    > zaprzeczyc?

    z tego co wiem, celnicy pilnuja kazdego litra,
    to chyba nie zniesiono akcyzy.

    --
    "the tin man says I'm doing fine"

  • 3. Data: 2004-05-27 14:28:20
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "sterany2" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > z tego co wiem, celnicy pilnuja kazdego litra,
    > to chyba nie zniesiono akcyzy.

    To w takim razie w której pozycji zalacznika nr 2 ustawy z dnia 23 stycznia
    2004 'o podatku akcyzowym' jest ona ujeta?

  • 4. Data: 2004-05-28 11:48:28
    Od: sterany2 <s...@i...pl>

    > To w takim razie w której pozycji zalacznika nr 2 ustawy z dnia 23
    > stycznia
    > 2004 'o podatku akcyzowym' jest ona ujeta?

    benzyna ekstrakcyjna to mieszanina weglowodorow
    alifatycznych i aromatycznych obstawiam
    wiec pozycje nr 5 (tak mysle, a czy tak jest?).

    --
    "the tin man says I'm doing fine"