  • 1. Data: 2004-05-26 10:07:42
    Temat: Termin rozliczenia VAT naliczonego z faktury MP
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    z art. 12 ust 1 pkt 1 rozporządzenia Dz.U.2004/97/970 wynika mi, że
    rozliczenie *całego* podatku naliczonego z faktury MP może nastąpić już
    w momencie zapłaty *części* należności z tej faktury. Czyli wystarczy
    zapłacić 1 zł i już sprawę mamy załatwioną. Hmmmmm....

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 2. Data: 2004-05-26 20:51:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 May 2004, /slawek wrote:
    [...]
    >+ rozliczenie *całego* podatku naliczonego z faktury MP może nastąpić już
    >+ w momencie zapłaty *części* należności z tej faktury.

    Chyba w RP był artukuł z takim samym wnioskiem :)
    Dedukowali czy to przypadkiem nie "odszkodowanie" dla MP, za poprzednio
    doznane nieprzyjemności... :] ("faktury MP musi podpisywać osobiście
    prezes, ale jego nie ma i w tym miesiącu nie będzie" :>)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)