  • 1. Data: 2004-05-26 09:50:38
    Temat: który urząd skarbowy?
    Od: "sonka" <s...@o...pl>

    dzień dobry
    Chciałabym zapytać grupę w sprawie, która mnie nurtuje.
    Mój mąż przymierza się do rozpoczecia DG. Ma to być sklepik na wsi położony ok.
    20 km od miejsca, w którym mieszkamy. Wszystko byłoby oki, gdyby nie to, że ta
    wieś jest w innym powiecie niż nasze miejsce zamieszkania. W związku z tym nie
    wiem, gdzie złozyć zgłoszenie do Vat, w urzedzie skarbowym wg miejsca
    zamieszkania, czy wg miejsca siedziby?
    Bo "dochód" jak mniemam to bedzie względem miejsca zamieszkania...

  • 2. Data: 2004-05-26 10:12:25
    Temat: Re: który urząd skarbowy?
    Od: s...@o...pl

    Dziekuję :)

  • 3. Data: 2004-05-26 10:14:48
    Temat: Odp: który urząd skarbowy?
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik sonka <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
> [...]
    > zamieszkania, czy wg miejsca siedziby?
    > Bo "dochód" jak mniemam to bedzie względem miejsca zamieszkania...

    Wg miejsca prowadzenia działalności a jeżeli działalnośc podlegająca VAT
    będzie wykonywana na terenie dwóch US to wg miejsca zamieszkania.
    Pozdr.
    Andrzej

  • 4. Data: 2004-05-26 20:49:34
    Temat: Re: Odp: który urząd skarbowy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 May 2004, Andrzej wrote:

    >+ Użytkownik sonka <s...@o...pl>
    >+ > Mój mąż przymierza się do rozpoczecia DG. Ma to być sklepik na wsi
    >+ położony ok.
    >+ > 20 km od miejsca, w którym mieszkamy.
    [...]
    >+ Wg miejsca prowadzenia działalności a jeżeli działalnośc podlegająca VAT
    >+ będzie wykonywana na terenie dwóch US to wg miejsca zamieszkania.

    Hm... między wierszami napisano, że jak na powierzchni 0,5 m^2
    będzie prowadził przy domu filię sklepu to mu wypadnie w tym samym
    US, tak ? :) ?
    (tylko kłopot z kasą fiskalną jakby co...)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-05-27 14:38:42
    Od: "sonka" <s...@o...pl>

> [...]
    > będzie prowadził przy domu filię sklepu to mu wypadnie w tym samym
    > US, tak ? :) ?
    > (tylko kłopot z kasą fiskalną jakby co...)

    kłopotów z kasą fiskalną nie bedzie, miedzy wierszami filii tez zakładac nie
    bedę... dzięki za zainteresowanie G. :P