  • 1. Data: 2002-02-18 17:12:37
    Temat: PKWiU ???
    Od: "Stanisław Kołodziej" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Prosze pomozcie w znalezieniu w sieci PKWiU, moze jakis link ???
    Musze koniecznie znalesc nr konkretnego wyrobu na juz i stad ta naglosc .
    P-a
    Sk

  • 2. Data: 2002-02-18 21:47:19
    Temat: Re: PKWiU ???
    Od: "Stanisław Kołodziej" <m...@p...onet.pl>

    "Stanisław Kołodziej" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Prosze pomozcie w znalezieniu w sieci PKWiU, moze jakis link ???
    > Musze koniecznie znalesc nr konkretnego wyrobu na juz i stad ta naglosc .

    w porzadku juz znalazlem darmowy, swietny (ma m.in. powiazania z SWW)
    program do tego :))
    jak ktos jest zainteresowany to ponizej podaje linki i opis:
    URL ftp://ftp.ap.siedlce.pl/pub/max/MAXIMUM.R00
    URL ftp://ftp.ap.siedlce.pl/pub/max/MAXIMUM.EXE

    Osoby zainteresowane PKWiU mogą zdobyć z tej strony program
    ułatwiający wyszukiwanie odpowiedniej kategorii W tym celu
    należy dwa poniższe pliki zapisac w tym samym katalogu na
    dysku lokalnym i uruchomić program maximum.exe.

    maximum.exe

    maximum.r00

    Pojawi sie podkatalog maximum, w ktorym jest interesujacy
    nasz plik maximum.exe. Uruchomienie tego pliku pozwoli nam
    korzystać z bazy. W miejsce uzytkownika wpisujemy słowo GUEST
    i trzykrotnie naciskamy ENTER. Prosze wypróbować działanie
    klawisza F4 i Alt-W.
    Życzę radosnych i niezapomnianych chwil pracy z programem maximum.
    Odsyłacz http://www.wsrp.siedlce.pl/5kategoria.html

    p-a
    SK

  • 3. Data: 2002-02-19 07:12:50
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    Na www.tax.pl widziałem komplet klasyfikacji GUS ale płatny

    To Maximum jest naprawdę bezpłatne ? Czy to tylko wersja demo ? Nie mogę
    sprawdzić bo chyba wszyscy się rzucili do ściągania i osiągam transfer w
    okolicy 500 bajtów :-)