  • 11. Data: 2004-07-16 06:32:21
    Temat: Re: PLATNIK- haslo administratora- BARDZO PILNE
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik _hehehe napisał:

    > nie ucz mnie pisania na grupy

    bo to syzyfowa praca...

    > choc moze niewiele sie w tym czasie nauczylem
    > ale po nizszym o jeden rzad numerze ICQ niz Twoj

    A ja nie ma numeru ICQ, i co?

    > jestem przekonany
    > ze o jakis rok czy dwa dluzej bawie sie siecia niz Ty
    > i napewno w wiekszym zakresie
    > choc zapewne inaczej
    > i na innych grupach ircowych i newsowych

    I niczego sie przez ten czas nie nauczyłes. Piękne świadectwo sobie
    wystawiasz.
    Jak już kaszanisz posty to bys chciaz udawał że jesteś nowy a nie
    ogłaszał wszem i wobec że odporny na wiedzę.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2004-07-16 07:58:02
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > A w jaki sposób wysyłałeś dokumenty i _który_ system Ci je przyjął?
    :))))))
    drukowalem i wysylalem poczta
    jeszcze za ten okres nie dostawalem monitow z ZUSu
    a nawet gdybym dostal to i tak bym je olal
    bo jesli im cos sie nie podoba
    to niech sobie kredkami chocby przemaluja te papierki
    :)
    wplacalem im w czasie i prawidlowe kwoty
    niech to doceniaja i nie zawracaja mi glowy bzdurami
    na ktore nie mam ani czasu
    ani checi
    :))))))

    > Skąd wytrzasnąłeś wersje v4.x Płatnika? Przecież wersja v5.x /połączony
    > Płatnik i Płatnik-Przekaz Elektroniczny/ ukazał się we wrześniu tamtego
    > roku.
    :))))
    no i co z tego
    do lutego tego roku udawalo mi sie wydrukowac na tamtej starej wersji
    :)

    > PLONK warning za uporczywe nie stosowanie się do netykiety.
    hehe
    z wrazenia nie bede mogl zasnac
    :)
    ale z ciekawosci zapytamn
    ktory punkt naruszylem
    ????????
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 13. Data: 2004-07-16 08:28:57
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    > A ja nie ma numeru ICQ, i co?
    :)
    ze albo duzo pozniej zaczelas bawic sie internetem
    albo calkowicie inaczej "bawilas sie " internetem
    :))))

    > I niczego sie przez ten czas nie nauczyłes. Piękne świadectwo sobie
    > wystawiasz.
    :)))))))
    nie ma to jak posmiac sie z samego rana
    ps. dlatego nazwalem sie tym _hehehem
    ze czesto parskam ( rubasznym)smiechem
    :)
    > Jak już kaszanisz posty to bys chciaz udawał że jesteś nowy a nie
    > ogłaszał wszem i wobec że odporny na wiedzę.
    :)
    nigdy niczego nie udaje
    :)
    a choc to moze nie temat na te grupe
    to jestem zdania
    ze wiedza nie daje szczescia
    ze przeszkadza ona w cieszeniu sie zyciem
    :)))))))))))))
    a w kwestii ktora masz zapewne na mysli
    wiesz zapewne o tym
    ze na grupach newsowych
    nie powinno sie pisac z uzyciem znakow narodowych
    :)
    to bardziej ewentualnie moze z kaszanic tekst
    niz nieuzywanie wielkich liter na poczatku zdania
    znakow przestankowych itp
    :)
    nie ma sensu mnie PLONKOWAC
    dobrzy ludzie juz mi pomogli i spadam z grupy
    do nastepnego problemu
    :)))))
    ale jak zatesknisz za mna
    albo bedziesz chciala komus nawrzucac
    to pisz do mnie na priv
    :)))))))

    > Maddy
    :)
    oj Maddy , Maddy
    same w Tobie wady
    :(((((((((
    :)

  • 14. Data: 2004-07-16 09:48:19
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    napisał(a):

    > pewnie mlody jestes

    Tak się jeszcze czuje.

    > nie masz dzieci i dlatego budzi to Twoje zdziwienie
    > :)

    Nie mam, bo dzieci trzeba _umieć_ wychować i być w pełni tego świadomym.

    > :)
    > nie ucz mnie pisania na grupy

    Ktoś musi przekazywać wychowanie, wiedzę by biorca poprawnie się
    zachowywał.

    > choc moze niewiele sie w tym czasie nauczylem ale po nizszym o jeden rzad
    > numerze ICQ niz Twoj

    UIN nie ma tu wiele do rzeczy. Spójrz na moje GG które używam - widzisz
    jest 6-cyfrowe - pewnie mam je od ok 2 lat......i wywnioskujesz że tyle
    czasu korzystam z zasobów internetu? ROTFL
    BTW - UIN miałem 7 cyfrowy, tylko że będąc młodym, nie miałem doświadczenia
    wielkiego, które z czasem się zdobywa. /GG miałem z początku 5 cyfr gwoli
    ścisłości/

    > jestem przekonany ze o jakis rok czy dwa dluzej bawie sie siecia niz Ty

    To baw się dalej. Dla mnie i dla wielu innych Grupowiczów to często jedno
    ze źródeł pracy, poszerzania wiedzy i zdobywania nowych wiadomości. Weż
    sobie lepiej zagraj w Pac-Man`a - wyjdzie Ci to na zdrowie :D

    > i napewno w wiekszym zakresie choc zapewne inaczej i na innych grupach ircowych i
    newsowych

    Ty, obyty śmieszku - gdzie znajdę grupy IRCowe ??????? ROTFL na maxa
    O Tobie i Twojej wiedzy w zakresie internetu mam dokładnie wyrobione
    zdanie. Nawet ołtluka, newsreadera dla, że tak się wyrażę, dzieci nie
    potrafisz okiełzać, nie potrafisz cytować, nie tniesz wrotek, nie tniesz
    zbędnych fragmentów cytowanego posta, nie tniesz sig`ów /ale potrafisz
    delimiter wyciąć/, jesteś niechlujem - to Twój obraz, tak *doświadczonego*
    uźytkownika grup newsowych.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 15. Data: 2004-07-16 09:54:13
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 lip o godzinie 10:28, na pl.soc.prawo.podatki, _hehehe
    napisał(a):

    > a w kwestii ktora masz zapewne na mysli wiesz zapewne o tym ze na grupach
    newsowych
    > nie powinno sie pisac z uzyciem znakow narodowych :)

    Ty to faktycznie jakiś elew jesteś - odporny na wiedzę i pochodzisz chyba z
    wykopalisk stalinowskich.
    Wiesz kiedy to było w netykiecie, by nie stosować polskich znaków
    diakrytycznych?? Wtedy kiedy nie było ustalonego _standardu_ kodowania
    znaków!!! Gdybyś nie wiedział, a na pewno nie wiesz, to od lat standard ten
    jest ustanowiony - ISO.

    > to bardziej ewentualnie moze z kaszanic tekst niz nieuzywanie wielkich liter na
    poczatku
    > zdania znakow przestankowych itp

    Tylko przy nie umiejętnym /czyt. braku/ zastosowania standardów kodowania -
    tak jak tY to czynisz.

    > :)
    > oj Maddy , Maddy
    > same w Tobie wady

    I tym sposobem jednej z rzetelnych i rzeczowej grupwiczki /podpadłeś/ i nie
    tylko jej.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.