  • 1. Data: 2002-11-26 21:07:10
    Temat: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Szanowni Państwo.
    W dniu wczorajszym wysłaliśmy bardzo kulturalne, nie nachalne (@ do wglądu
    na życzenie) informacje do kilkudziesięciu firm które zamieściły swoje @ w
    ogolno destepnej książce biznesowej (firmy te zapłaciły za zamieszczenie
    swoich adresów @ ) z informacją o chęci podjęcia współpracy .
    Bardzo wyselekcjonowaliśmy adresy do których poszła nasza informacja,
    zależało nam aby ta wiadomość dostały tylko firmy które się na to zgodziły,
    firmy które korzystają z usług które były treścią informacji.
    Rano gdy przyjechałem do pracy na skrzynce znalazłem informacje o
    zablokowaniu mojego konta przez serwis polspam.org
    Napisałem pismo z prośbą o wyjaśnienie.
    I dowiedziałem się ze moja przesyłka jest spamem ponieważ dwóch z adresatów
    poskarżyło się ze poczty nie zamawiali.
    Opowiadania jest dużo... wiec przejdę do sedna.
    Organizacja POLSPAM uzurpuje sobie prawo do decydowania które z wiadomości
    określane sa mianem spamu i tylko na tej podstawie blokują przepraszam
    oceniają czy dany adres jest spamem czy nie.
    Owa "ocena" skutkuje tym ze adres dodany do ich bazy nie będzie mógł wysłać
    do żadnej osoby @ z liczącej kilkaset tysięcy adresów @. (maja to połączone
    jakimś systemem z innymi providerami) - nawet jednego @
    Sami natomiast wysłali mi 14 @ w ciągu godziny mimo iż prosiłem aby tego nie
    robili.(dowód do wglądu)
    Czy może ktoś z Państwa doradzić mi w jaki sposób można zablokować spamera
    który sam blokuje adresy innych firm tylko na podstawie swojego widzi mi
    się, adres maja zarejestrowany w Stanach Zjednoczonych, nie podają adresu
    telefonu nazwiska zachowują się jak niczym sekta która ma poważne problemy z
    własnymi kompleksami . W Policji jest Policja która kontroluje prace swoich
    oddziałów (przykład afera w Radomsku) w Internecie nie ma niestety takiego
    prawa... robią co chcą wolna amerykanka.
    Proszę o spostrzeżenia i sugestie.
    Pozdrawiam
    Piotr Sadowski

  • 2. Data: 2002-11-26 21:35:45
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Roman Miler" <r...@m...pl>

    Witam,
    coś to jest niejasne gdyż z całą pewnością polspam nie blokuje żadnych kont.
    Mogą to robić współpracujące z Polspamem serwery pocztowe ale to już inna
    para kaloszy. Polspam tworzy tylko bazy spamerów i napewno na tę listę nie
    można się tak łatwo dostać jak sugerujesz....
    pozdrawiam
    Roman Miler

  • 3. Data: 2002-11-26 21:39:50
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Opowiadania jest dużo... wiec przejdę do sedna.

    Po pierwsze - znowu spamujesz, gdyz TA tematyka nijak sie ma to grupy
    dyskusyjnej o podatkach.

    > Owa "ocena" skutkuje tym ze adres dodany do ich bazy nie będzie mógł
    > wysłać do żadnej osoby @ z liczącej kilkaset tysięcy adresów @. (maja
    > to połączone jakimś systemem z innymi providerami) - nawet jednego @

    Czyli kilkudziesieciu - kilkuset providerow uznalo, ze Polpam.org jest cacy,
    nie be. Ze adresy zamieszczane w tej bazie danych SA adresami spamerskimi.
    Cos w tym musi byc - jak na razie nie ma w Polsce ustawowego obowiazku
    korzystania z bazy danych Polspamu :-)

> [...]
    > Zjednoczonych, nie podają adresu telefonu nazwiska zachowują się jak
    > niczym sekta która ma poważne problemy z własnymi kompleksami .

    Tak. Wejsc na strone www.polspam.org i przeczytac ze zrozumieniem to, co tam
    jest napisane. Co do "ukrywania sie" - w 5 sekund znalazlem adres i telefon
    osoby odpowiedzialnej za domene...

> [...]
    > (przykład afera w Radomsku) w Internecie nie ma niestety takiego
    > prawa... robią co chcą wolna amerykanka. Proszę o spostrzeżenia i

    Wlasnie - w Internecie nie ma policji i musimy sie sami bronic przed
    chamstwem.

    Pozdrawiam
    > Piotr Sadowski

    Tak w ogole, to Panski adres (jesli podany w tej wiadomosci jest prawdziwy)
    nie figuruje w bazie...

    M.

  • 4. Data: 2002-11-26 21:43:24
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    mozesz sprawdzic
    zaproponuje Ci prosty ekperyment
    zaloz sobie trzy konta
    wyslij z jednego @ na pozostale dwa
    a pozniej z tych dwoch wyslij donos do polspamu
    sam sie przekonasz

  • 5. Data: 2002-11-26 21:45:27
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    no coments...

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:as0pog$emd$1@news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2002-11-26 21:56:37
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    pl.soc.prawo.podatki

    jesne ze do podatkow nie ma nic
    to sprawa dot. prawa i balaganu w nim panujacego

  • 7. Data: 2002-11-26 22:36:12
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Piotr Sadowski wrote:
    > no coments...

    ...odpowiadajac NAD cytatem podanym oczywiście w całości i po wielokroć.
    Skarży się Piotr Sadowski oj skarży na wstrętny Polspam, uszy by im
    pewnie poobrywał jakby mógł, zdenerwowany jest chłopina, wiec wybaczmy
    mu, że źle czyni i tutaj....
    Ale po raz ostatni.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 8. Data: 2002-11-26 22:44:05
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    Panie Piotrze bo widze ze jestesmy imienikami.
    Bardzo cenna jest Pańska opinia w sprawie.
    Jeśli nie "prawo" to gdzie?
    Nie widzi Pan tutaj problemu prawnego, bardzo mi przykro, nie przeczytał Pan
    dobrze mojego apelu.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-11-26 23:27:01
    Od: "leszek" <n...@e...com.pl>

    "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    : pl.soc.prawo.podatki
    :
    : jesne ze do podatkow nie ma nic
    : to sprawa dot. prawa i balaganu w nim panujacego

    ..co do balaganu - to czy sprawilo by Ci trudnosc odpowiadanie pod
    cyt. i usuwanie zbednego tekstu ?
    p-a
    leszek

  • 10. Data: 2002-11-27 03:27:22
    Od: "Roman Miler" <r...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr Sadowski" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaloz sobie trzy konta
    > wyslij z jednego @ na pozostale dwa
    > a pozniej z tych dwoch wyslij donos do polspamu
    Nie będę eksperymentował, ale z całą pewnością wiem, że Polspam nie ma
    możliwości technicznych do blokowania żadnych kont. Wielokrotnie zgłaszałem
    spamerów do Polspamu i nie zawsze otrzymywali oni od razu status spamera ale
    zazwyczaj większość z nich już była na liście. Blokują operatorzy serwerów
    pocztowych którzy często korzystają z baz Polspamu.. a jaka wiadomość jest
    spamem też można się dowiedzieć z witryny Polspamu... Ja tylko żałuję że moi
    operatorzy serwera są bardzo wyrozumiali.....
    Roman