  • 21. Data: 2002-11-27 12:21:53
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    zapraszam Cie wiec do lektury
    mysle ze jak sobie poczytasz dojdziesz do wniosku ze rozmowa tutaj nie jest
    apamem

  • 22. Data: 2002-11-27 12:30:40
    Od: "olo" <o...@g...pl>

    > zapraszam Cie wiec do lektury
    > mysle ze jak sobie poczytasz dojdziesz do wniosku ze rozmowa tutaj nie
    jest
    > apamem

    Jesteś beznadziejny przypadek :(((
    PLONK

  • 23. Data: 2002-11-27 22:52:44
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Nov 2002, Piotr Sadowski wrote:
    [...do ola...]
    >+ zapraszam Cie wiec do lektury

    Wiesz co ? Najpierw myślałem że po prostu "nie trafiłeś"
    w grupę itp. Ale...chyba w wynikach badań nt. umiejętności
    zrozumienia tekstu pisanego (np. o odpowiedzi POD, cięciu
    cytatów, tematyce grupy itd) jest jakiś element prawdy :]
    O zrozumieniu tekstów popularnonaukowych (czytaj: jak działa
    POLSPAM) już nie mówię... :]
    [...]
    >+ mysle ze jak sobie poczytasz dojdziesz do wniosku ze
    >+ rozmowa tutaj nie jest apamem

    Acha, nie mam pojęcia co to są "podatki". Przyjąłem
    i nie będę dyskutował.

    >+ Użytkownik "olo" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...i trzydzieści parę linijek cytatu...]

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (podatnik, skądinąd)

  • 24. Data: 2002-11-28 08:49:11
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>

    Użytkownik Piotr Sadowski napisał:

    > Panie Piotrze bo widze ze jestesmy imienikami.
    > Bardzo cenna jest Pańska opinia w sprawie.
    > Jeśli nie "prawo" to gdzie?
    > Nie widzi Pan tutaj problemu prawnego, bardzo mi przykro, nie
    > przeczytał Pan
    > dobrze mojego apelu.

    Problem prawny widać ale nie widać problemu podatkowego

  • 25. Data: 2002-11-28 20:08:16
    Od: "Vectra" <a...@b...vectranet.pl>

    Zaszczuwacie go.

    A moim zdaniem temat jest ciekawy i wielu osobom moze sie przydac.
    Podatki = biznes, grupa dyskusyjna=biznes komputerowy (w istotnej czesci).

    Wynika z tego, ze do rozsylania reklam nalezy zalozyc oddzielny e-adres.
    Pozdro
    ---

  • 26. Data: 2002-11-29 10:47:15
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Vectra" <a...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości
    > Zaszczuwacie go.
    >
    > A moim zdaniem temat jest ciekawy i wielu osobom moze sie przydac.
    > Podatki = biznes, grupa dyskusyjna=biznes komputerowy (w istotnej
    czesci).

    Podatki = biznes = zycie = sex ???

    W ten sposób można uzasadnić niemal każdy post na tę grupę. pl.soc.prawo
    jest jak najbardziej grupą właściwą i tam możnaby prowadzić ciekawą
    dyskuję, gdyby p. Sadowski charakteryzował się jakąkolwiek kulturą
    wypowiedzi i zdolnością posługiwania się argumentami.

    > Wynika z tego, ze do rozsylania reklam nalezy zalozyc oddzielny
    e-adres.

    NTG.

    BaLab

  • 27. Data: 2002-11-30 15:37:53
    Od: "Roman Miler" <r...@m...pl>

    > blokowania nie ale sam piszesz ze w efekcie moze tak byc
    > widze jest Pan za dyktatura calkowita bez prawa glosu
    > przykro mi ze duza czesc Polskiego spoleczenstwa nie poradzila sobie
    jescze
    > z brakiem komunizmu

    O jakiej dyktaturze Pan mówi, jeżeli na jedno moje konto dziennie przychodzi
    około 30 niechcianych maili a i zdaża się, że z załącznikami w postaci
    wirusów, a i tak sprytnie adresowane, że żadne reguły zablokowania nie są
    skuteczne to niech się Pan nie dziwi, że jestem za piętnowaniem spamerów i
    mam nadzieję, że nasze prawo kiedyś też dostrzeże ten problem. Ach jeszcze
    jedno, większość tego spamu ma niby możliwość "zrezygnowania ich
    otrzymywania" tylko, że to nigdy niedziała
    pozdrawiam
    Roman