  • 11. Data: 2002-11-27 10:35:32
    Temat: Re: POLSPAM SPAMEREM
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    blokowania nie ale sam piszesz ze w efekcie moze tak byc
    widze jest Pan za dyktatura calkowita bez prawa glosu
    przykro mi ze duza czesc Polskiego spoleczenstwa nie poradzila sobie jescze
    z brakiem komunizmu

  • 12. Data: 2002-11-27 10:46:20
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > pl.soc.prawo.podatki
    >
    > jesne ze do podatkow nie ma nic
    > to sprawa dot. prawa i balaganu w nim panujacego

    Do tego jest grupa pl.soc.prawo . Wysyłanie TUTAJ takich postów jak Twój
    to SPAM w czystej postaci (niezależnie od merytorycznej słuszności bądź
    niesłuszności zarzutów, które stawiasz).

    BaLab

  • 13. Data: 2002-11-27 10:48:30
    Od: "olo" <o...@g...pl>

    > Nie widzi Pan tutaj problemu prawnego, bardzo mi przykro, nie przeczytał
    Pan
    > dobrze mojego apelu.
    To ty go dobrze nie przeczytałeś. Napisał ci że nawet na grupie naruszasz
    *netykietę* pisząc jak piszesz :(. Chyba nie ma sensu ci tłumaczyć ponieważ
    charakterystyczne dla pieniaczy jest to, że robią szum
    bez_zrozumienia_zarzutu.

    olo

  • 14. Data: 2002-11-27 10:51:30
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    A kultura osobista w internecie jest istotna?
    bo jakos Pan jej nie przestrzega.

  • 15. Data: 2002-11-27 10:53:15
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    i tobie to oceniac prawda?
    donies o mnie to mnie na wieki zabanuja za wypowiadanie sie na grupie
    dyskusyjnej
    dac ci stryczek i odpowiednie prawo to bez poznania racji powiesil bys go ot
    tak jeden mniej jeden wiecej
    a...@p...org

  • 16. Data: 2002-11-27 11:12:46
    Od: "olo" <o...@g...pl>

    > A kultura osobista w internecie jest istotna?
    > bo jakos Pan jej nie przestrzega.

    W usenecie obowiązującą formą jest bezpośrednia - ty. Używanie form
    dworskich typu Pan może być poczytane za ironię, kpinę lub inny zarzut.
    Przestań się wreszcie_pienić a zacznij_myśleć. Jeżeli jedna osoba powie ci
    że masz ogon, to możesz to zignorować, ale jeżeli kilka to się obejrzyj za
    siebie :) Na początek zacznij odpowiadać pod_postem i wycinaj z niego rzeczy
    do których się nie odnosisz, już tylko w tym wątku parę razy zwrócono ci na
    to uwagę :((((

    olo

  • 17. Data: 2002-11-27 11:31:44
    Od: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>

    nie odnosisz sie do meritum sprawy

  • 18. Data: 2002-11-27 11:54:18
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > dyskusyjnej
    > dac ci stryczek i odpowiednie prawo to bez poznania racji powiesil bys

    Miałeś swoje 5 min. Zmarnowałes je. ** PLONK **

    BaLab

  • 19. Data: 2002-11-27 12:05:55
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 27 Nov 2002 11:53:15 +0100, w <3...@n...home.net.pl>, "Piotr
    Sadowski" <p...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    > dyskusyjnej
    > dac ci stryczek i odpowiednie prawo to bez poznania racji powiesil bys go ot

    Chłopie, w ogóle nie rozumiesz co się pisze do Ciebie.
    Może zmień zajęcia -- Internet widać nie jest dla Ciebie.

  • 20. Data: 2002-11-27 12:07:04
    Od: "olo" <o...@g...pl>

    > nie odnosisz sie do meritum sprawy

    To ad rem
    1. Spamujesz i to nie tylko do "starannie wybranych adresatów" ale i na
    wiele grup
    2. Słusznie zauważyli to odbiorcy twoich maili
    3. Słusznie wpisali cię do polspamu
    4. Obraziłeś się
    - nadal spamujesz na grupy newsów dodatkowo lekceważąc ich zasady
    - crosspostujesz jeszcze na domiar swoje żale

    Twoja nieznajomość NETYKIETY zaowocowała 134 wątkami na przeróżnych grupach
    z których 99% jest OT, NTG i zwykłym ordynarnym spamem. Chłopie przeczytaj
    wreszcie do k&^%$y nędzy tą NETYKIETĘ i coś z sobą zrób.
    Tu masz 10 z prawie 20 000 miejsc gdzie są o niej informacje
    www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    ldhp715.immt.pwr.wroc.pl/~sapi/sieci/netykieta/
    www.weinfo.pl/netykieta.php
    www.bravo.pl/netykieta.html
    kni.ae.krakow.pl/html/netykieta/net_00.html
    www2.gazeta.pl/usenet/1,22781,705977.html
    internet.interia.pl/por/net
    www.eduseek.pl/artykuly/artykul/ida/1320/
    www.nowysacz.org/irc/netykieta.html
    gitara.olga.pl/netykieta.php3