  • From: "Piotr Sadowski" <p...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: POLSPAM SPAMEREM
    Date: Tue, 26 Nov 2002 22:07:10 +0100

    Szanowni Państwo.
    W dniu wczorajszym wysłaliśmy bardzo kulturalne, nie nachalne (@ do wglądu
    na życzenie) informacje do kilkudziesięciu firm które zamieściły swoje @ w
    ogolno destepnej książce biznesowej (firmy te zapłaciły za zamieszczenie
    swoich adresów @ ) z informacją o chęci podjęcia współpracy .
    Bardzo wyselekcjonowaliśmy adresy do których poszła nasza informacja,
    zależało nam aby ta wiadomość dostały tylko firmy które się na to zgodziły,
    firmy które korzystają z usług które były treścią informacji.
    Rano gdy przyjechałem do pracy na skrzynce znalazłem informacje o
    zablokowaniu mojego konta przez serwis polspam.org
    Napisałem pismo z prośbą o wyjaśnienie.
    I dowiedziałem się ze moja przesyłka jest spamem ponieważ dwóch z adresatów
    poskarżyło się ze poczty nie zamawiali.
    Opowiadania jest dużo... wiec przejdę do sedna.
    Organizacja POLSPAM uzurpuje sobie prawo do decydowania które z wiadomości
    określane sa mianem spamu i tylko na tej podstawie blokują przepraszam
    oceniają czy dany adres jest spamem czy nie.
    Owa "ocena" skutkuje tym ze adres dodany do ich bazy nie będzie mógł wysłać
    do żadnej osoby @ z liczącej kilkaset tysięcy adresów @. (maja to połączone
    jakimś systemem z innymi providerami) - nawet jednego @
    Sami natomiast wysłali mi 14 @ w ciągu godziny mimo iż prosiłem aby tego nie
    robili.(dowód do wglądu)
    Czy może ktoś z Państwa doradzić mi w jaki sposób można zablokować spamera
    który sam blokuje adresy innych firm tylko na podstawie swojego widzi mi
    się, adres maja zarejestrowany w Stanach Zjednoczonych, nie podają adresu
    telefonu nazwiska zachowują się jak niczym sekta która ma poważne problemy z
    własnymi kompleksami . W Policji jest Policja która kontroluje prace swoich
    oddziałów (przykład afera w Radomsku) w Internecie nie ma niestety takiego
    prawa... robią co chcą wolna amerykanka.
    Proszę o spostrzeżenia i sugestie.
    Pozdrawiam
    Piotr Sadowski