  • 1. Data: 2007-08-06 23:42:40
    Temat: PZ czy umowa kupna-sprzedaży?
    Od: "GIMS" <g...@v...pl>

    Witam

    Chcę kupić używany dysk komputerowy do dalszej odsprzedaży na allegro.
    Prowadzę DG, jestem VATowcem i chcę kupić od osoby nie prow. działalności.

    Trzeba spisywać umowę kupna-sprzedaży czy np. PZ (przyjęcie magazynowe)
    będzie odpowiednim dokumentem?

    Proszę o radę, dziękuję

    Grzegorz

  • 2. Data: 2007-08-07 00:07:01
    Temat: Re: PZ czy umowa kupna-sprzedaży?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello GIMS,

    Tuesday, August 7, 2007, 1:42:40 AM, you wrote:

> [...]
    > Trzeba spisywać umowę kupna-sprzedaży czy np. PZ (przyjęcie magazynowe)

    Umowa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2007-08-07 06:18:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 07 Aug 2007 02:07:01 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Umowa.

    Nie. Nie umowa. Rachunek wystawiony przez sprzedającego. Dla uproszczenia
    sam go napisz i daj sprzedającemu do podpisu.

  • 4. Data: 2007-08-07 06:40:59
    Od: "GIMS" <g...@v...pl>

    W newsie od jureq znalazłem:

    > Nie. Nie umowa. Rachunek wystawiony przez sprzedającego. Dla uproszczenia
    > sam go napisz i daj sprzedającemu do podpisu.

    Rachunek zakupu wypisany w programie Subiekt może być?

    Dzięki za odp. :)

    Grzegorz