    From: "Jac <J.M.>" <j...@a...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Paliwowy dylemat - VAT cieżarowy -> osobowy
    Date: Thu, 8 Jul 2004 21:50:55 +0200

    Witam Szanownych grupowiczów (jeśli moje pytania już były to proszę o
    wskazanie odpowiedzi po guglowałem i nic nie znalazłem w tej materii) mam
    pewien dylemat.... Firma posiada samochód zakupiony jako 'ciężarowy' z
    homologacją, wiadome jest że wszystkie wydatki związane z samochodem się
    odlicza... co się stanie jeśli przerejestruje się ten samochód na osobowy,
    czy nadal będzie można odliczać VAT na tych samych zasadach samochód ciągle
    jest ten sam

    Pzdr
    Jacek