  • 1. Data: 2003-10-08 08:59:56
    Temat: Pelna ksiegowosc...
    Od: "Luqas" <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Orientujecie sie szanowni Grupowicze, czy mozna gdzies podyskutowac o
    prowadzeniu pelnej ksiegowosci? Na grupie podatki dominuja male/srednie
    przedsiebiorstwa, a tematyka pelnej ksiegowosci jest rownie ciekawa - o czym
    swiadczy chociazby ilosc wyrokow NSA:-)

    Pozdrawiam
    Łukasz Góralczyk

  • 2. Data: 2003-10-08 16:54:56
    Temat: Re: Pelna ksiegowosc...
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 8 Oct 2003 10:59:56 +0200, "Luqas"
    <l...@p...onet.pl> zakodował:

> [...]
    >przedsiebiorstwa, a tematyka pelnej ksiegowosci jest rownie ciekawa - o czym

    A co ma wielkość firmy, do rodzaju prowadzonej przez nią ewidencji?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-10-08 18:46:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Oct 2003, Kaizen wrote:

    >+ Pięknego dnia Wed, 8 Oct 2003 10:59:56 +0200, "Luqas"
    >+ <l...@p...onet.pl> zakodował:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ A co ma wielkość firmy, do rodzaju prowadzonej przez nią ewidencji?

    ...tyle, że "duży" nie może sobie wybrać rodzaju a przez to
    księgowi z "dużych" nie wiedzą o tak podstawowych formach
    papierkologii jak ewidencja wyposażenia, brak ewidencji
    magazynowej czy możliwość księgowania sprzedaży w dacie
    wystawienia faktury ?? ;>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-10-08 18:57:11
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Luqas" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzeniu pelnej ksiegowosci? Na grupie podatki dominuja male/srednie
    > przedsiebiorstwa, a tematyka pelnej ksiegowosci jest rownie ciekawa - o

    Duża :-))

    A jakie to wyroki NSA dotyczyly rachunkowosci ?

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2003-10-08 23:07:32
    Od: "Czarek" <c...@s...onet.pl>

    : >+ >prowadzeniu pelnej ksiegowosci? Na grupie podatki dominuja
    male/srednie
    : >+ >przedsiebiorstwa, a tematyka pelnej ksiegowosci jest rownie ciekawa
    : [...]
    : >+ A co ma wielkość firmy, do rodzaju prowadzonej przez nią ewidencji?
    :

    Wiedzą, wiedzą.

    Pozdrawiam,
    Czarek

  • 6. Data: 2003-10-09 08:01:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Oct 2003, Czarek wrote:
    [...]
    >+ : księgowi z "dużych" nie wiedzą [...]
    >+
    >+ Wiedzą, wiedzą.

    ... :)
    Wiem :) Ale jako że każdemu się jakaś wpadka przytrafia,
    to i księgowym "od PK" to się zdarza. M.in. kiedyś na
    grupie "pełnoksięgowy" obtentegował grupowicza zapodając
    numery przepisów które wycofały EW :) (...z PK :)),
    no i sobie zapamiętałem ;)

    >+ Pozdrawiam,

    Wzajemnie, dla wszystkich "wiedzących" w szczególności :)
    - Gotfryd

  • 7. Data: 2003-10-09 09:04:23
    Od: "Luqas" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Luqas" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czym
    >
    > Duża :-))
    >
    > A jakie to wyroki NSA dotyczyly rachunkowosci ?
    Stricte UOR - nie wiem, ale ile rachunkowosci podatkowej, to nie trzeba
    mowic...

    Pozdrawiam
    ŁG

  • 8. Data: 2003-10-09 09:18:18
    Od: "Luqas" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > : [...]
    > : >+ A co ma wielkość firmy, do rodzaju prowadzonej przez nią ewidencji?
    Ano ma troche ma (chociaz za autorytet w tej dziedzinie sie bynajmniej nie
    uwazam)...,
    Po pierwsze i najwazniejsze koszt prowadzenia np. KPiR a pelnej ksiegowosci
    dla firmy (ludzie, sprzet, program...), a z tematow merytorycznych to np.:
    rozliczanie kosztow w czasie, tematyka rezerw... I mozna tak dlugo...

> [...]
    > : papierkologii jak ewidencja wyposażenia, brak ewidencji
    > : magazynowej czy możliwość księgowania sprzedaży w dacie

    Szczerze mowiac roznie z tym bywa - duza firma, duzo pracy papierkowej -
    waski zakres czynnosci pracownika. Duzo wiecej rzeczy do przypilnowania...
    Ale chyba sie zapedzam na zakres obowiazkow menedzera...

    Pozdrawiam
    ŁG

  • 9. Data: 2003-10-09 19:31:16
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > Stricte UOR - nie wiem, ale ile rachunkowosci podatkowej, to nie trzeba
    > mowic...

    To jestesmy w domu :-)

    Pozdrawiam,
    Karol