eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPeugeot Partner z homologacja na ciezarowy - czy na pewno? › Peugeot Partner z homologacja na ciezarowy - czy na pewno?
    From: "Michal Z." <m...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Peugeot Partner z homologacja na ciezarowy - czy na pewno?
    Date: Mon, 25 Mar 2002 10:34:09 +0100

    Chcialbym kupic samochod Peugeot Partner z roku 1999, ale nie jestem pewien
    czy homologacja, ktora posiada ten samochod uprawni mnie do odliczenia
    VAT-u. Oto co zauwazylem:

    1. Samochod ma kratke zrobiona z sieteczki (nie kraty metalowej), ktora jest
    zawieszona na haczykach pod dachem, oraz napieta pasami od spodu. Nie jest
    to trwala przegroda.

    2. Widzialem dokument wydrukowany na papierze firmowym Peugeota, gdzie jest
    opis samochodu, w ktorym stwierdza sie, ze ten samochod jest samochodem
    ciezarowym, 5 osobowym, itp.

    Prosze, poradzcie mi czy to wystarczy aby smialo odliczyc sobie VAT od
    zakupu tego samochodu, czy powinienem na cos jeszcze zwrocic uwage?

    Dziekuje z gory
    Michal Z.