  • 1. Data: 2008-01-24 09:57:42
    Temat: Pieniadze z UP na nowe stanowisko pracy
    Od: "Ł.S." <i...@n...plnospam>

    Na wstepie przepraszam, nie wiedzialem gdzie poruszyc ten temat, mam
    nadzieje ze wybralem najodpowiedniejsza grupe.

    Prowadze dzial.gosp. zatrudniam 1 proacownika. Teraz chcialbym zatrudnic
    drugiego, wczesniej jednak chcialbym wnioskowac o dofinansowanie (10-12tys
    pln) na nowe stanowisko pracy no wlasnie i tu pytania (wiem ze stanowisko
    musi byc utrzymane przez 2 lata ale czy);
    1) na stanowsiku moze pracowac stazysta ktory dostaje kase z UP dodatkowo?
    (czy te opcje sie raczej wykluczaja?)
    2) czy na stanowisku moze pracowac osoba na caly etat a nie np na pol?

    Z gory dziekuje za pomoc. Pytam Was bo w moim UP pomoc i porady oraz
    informacje sa ciezko dostepne i niechetnie udzialane (!)

    pozdrawiam

    Łukasz