  • 1. Data: 2008-01-23 21:59:58
    Temat: PLACE CZY NIE?
    Od: "Damian / TNC.pl" <w...@...x.c.a.r.p.l>

    Witam.

    Pytanie czysto teoretyczne.
    Zalozmy ze kupilem UZYWANA rzecz, ktora nastepnie
    uzywam przez ponad 6 miesiecy.
    Nastepnie ta rzecz sprzedaje z kilkukrotnym zyskiem.
    Czy oprocz PCC - place cos wiecej? Dochodowy?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2008-01-23 23:21:37
    Temat: Re: PLACE CZY NIE?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Damian / TNC.pl wrote:
> [...]
    > uzywam przez ponad 6 miesiecy.
    > Nastepnie ta rzecz sprzedaje z kilkukrotnym zyskiem.
    > Czy oprocz PCC - place cos wiecej? Dochodowy?

    PCC płacisz nie Ty tylko kupujący.
    Co do reszty, to zależy z jakim zamiarem kupiłeś tę rzecz.

    Piotrek

  • 3. Data: 2008-01-24 20:11:34
    Od: "Damian / TNC.pl" <w...@...x.c.a.r.p.l>

    Użytkownik "Piotrek"
    > PCC płacisz nie Ty tylko kupujący.
    > Co do reszty, to zależy z jakim zamiarem kupiłeś tę rzecz.

    Ok. Co do PCC, to wiadomo...
    Ale skad pytanie. Otoz ostatnio doszedlem do wniosku, ze
    w taki oto sposob mozna "LEGALNIE" wyprac mnostwo brudnych pieniedzy.
    Dlaczego? Otoz ostatnio mielismy klienta w firmie, ktory kupil ponad rok
    temu chyba
    ze 3 auta w Niemczech na umowe rownowarta 5000 zl/sztuka.
    Po ponad rok uzywania on sprzedal poprzez nasz komis te auta za kwote ok.
    80.000 zl/sztuka.
    i w ten oto sposob "dorobil" sie setek tysiecy. I tak sie zalozylismy o to
    czy powinien cos z tego
    zaplacic czy tez nie.
    Zakladam, ze kupil po to by uzywac, a potem sprzedal z byle powodu - np. bo
    mu sie znudzil, bo
    wszedl nowy model itp.
    Co na to US? Wedlug mnie nic, ale moze sie myle... ?