  • 1. Data: 2008-01-24 07:18:42
    Temat: Obowiązki względem US, a wyjazd.
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam,

    Sytuacja wygląda tak. 10 marca wyjeżdżam z rodziną na 6 miesięczną delegacje
    zagraniczna. Żona w 2007 korzystała z urlopu macierzyńskiego. ZUS na
    wystawienie PIT-a ma czas do końca lutego (podobno nie da się przyspieszyć) +
    pewnie z tydzień dla Poczty Polskiej. Zostaje mi 3 dni na rozliczenie (jak się
    nie przypałętają jakieś dni wolne). Wolałbym to załatwić wcześniej (3 dni
    przed wyjazdem będę mieć dużo innych rzeczy na głowie). Może zna ktoś sposób?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2008-01-24 08:45:41
    Temat: Re: Obowiązki względem US, a wyjazd.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...pl wrote:
> [...]
    > przed wyjazdem będę mieć dużo innych rzeczy na głowie). Może zna ktoś sposób?

    1. nie marudzić, że się ma za dużo na głowie, tylko posadzić d... na
    krześle i zrobić to w 5 minut
    2. wziąć druki ze soba i wypełnić po drodze.