  • Data: 2002-11-12 17:57:54
    Temat: Pilne! Własność a urządzenia użyteczności publicznej
    Od: "Beata i Jurek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie:) Jestem właścicielką działki rolniczej (1,2 h) na której znajdują
    się 4 kolektory wodne, w tym 3 na wałach będące własnością Miejskich
    Wodociągów i Kanalizacji. W tym stanie rzeczy działkę przekazali mi moi
    Dziadkowie parę lat temu..Ziemia pod te kolektory nigdy nie została
    wyłączona z własności ani wydzierżawiona miastu na urządzenia! Wcześniej
    oni, a teraz ja płacimy za nią podatek rolny do UM....a nie mamy z niej
    żadnych dochodów, bo nie może byc użytkowana.....a wodociągi miejskie też
    nie płacą od niej żadnej dzierżawy ziemi pod kolektory. Mam pytanie: czy
    możemy dochodzić prawnie zniesienia podatku rolnego od tej ziemi i
    rekompensaty finansowej za jej użytkowanie (czynszu dzierżawnego?) za jej
    użytkowanie przez Zakład Wodociągów.......??? Jeżeli tak, to do kogo
    wystąpić z tym żądaniem?
    Pozdrawiam. Beata