  • 11. Data: 2003-03-14 15:41:04
    Temat: Re: Pit 14 - zwrot nadpłaty wkładu mieszkaniowego
    Od: "Paweł Ubysz" <...@u...neostrada.pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0303102116210.-270733@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Mon, 10 Mar 2003, Paweł Ubysz wrote:
    > [...]
    >
    > No to na zdrowy rozum nie powinno być drugi raz opodatkowane.

    > Acha. Z jednej strony zrozumiałe - spółdzielnia nie
    > musi wnikać czy i ile odliczyłeś i od czego.
    > Z drugiej - skoro US i tak informację "pobudzającą" ma,
    > to można założyć że skontroluje (teraz albo np. za rok).
    > Może byś ich (US) zapytał co oni o tym myślą ?
    > Daj znać grupie :)

    Daję znać:
    Byłem dzisiaj w skarbowym i tam mnie poinformowano , że jeżeli kwota którą
    wydałem na
    mieszkanie jest wyższa od kwoty od której odliczałem podatek i kwoty
    zwróconej przez spółdzielnię , to mogę spokojnie zapomnieć o PICIE 14.
    Natomiast w przypadku , gdy kwota zwrócona "naruszy" kwotę , od której
    podatek sobie odliczyłem , powinno się skorygować zeszłoroczny PIT 37 , lub
    dopisać kwotę z PIT14 do dochodu.
    Pozdrawiam,
    Paweł Ubysz.