  • 21. Data: 2004-09-01 13:59:42
    Temat: Re: Plany składek ZUS
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 25 Aug 2004 21:35:08 +0200, w <cgipms$1vop$1@news.mm.pl>, "toster"
    <t...@W...pl> napisał(-a):

    > --------
    > Znów Ci się coś popieprzyło - to Ty nie wierzyłeś w 16 zaworów lanosa, które
    > oczywiście w przyrodzie występują.
    > Zacytuję Cię: "Lanos jest chyba DOHC, ale nie bardzo 16V :]"

    Ja dopuszczałem istnienie 16V, natomiast twoja prosta wiedza ograniczała się do
    "każde DOHC to 16V, a każde OHC to 8V".

  • 22. Data: 2004-09-01 14:36:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radoslaw,

    > Ja dopuszczałem istnienie 16V, natomiast twoja prosta wiedza ograniczała się do
    > "każde DOHC to 16V, a każde OHC to 8V".

    Każdy Lanos s silnikiem DOHC ma 16 zaworów. Silniki 8-zaworowe w
    Lanosach to zawsze SOHC. Trollujesz, jak zwykle.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2004-09-01 15:10:27
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Sep 2004 16:36:19 +0200, w <4...@p...pl>, RoMan
    Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Każdy Lanos s silnikiem DOHC ma 16 zaworów.

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&se
    lm=ce43rl.3i0.1%40BliSki.pl

  • 24. Data: 2004-09-01 15:25:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radoslaw,

    > http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&se
    lm=ce43rl.3i0.1%40BliSki.pl

    Widać z tego, że BliSki się zaplątał w zeznaniach.
    W Lanosach montowane były i są 4 rodzaje silników:

    1.3 SOHC 8V 75 KM (w Polsce dla niepoznaki zwany 1.4SOHC, choć ma zaledwie
    1348 ccm)
    1.5 SOHC 8V 86 KM
    1.5 DOHC 16V 100 KM (i taki ma w swoim Lanosie BliSki)
    1.6 DOHC 16V 106 KM (np. w moim Lanosie).

    Nigdy w Lanosach nie były montowane silniki DOHC 8-zaworowe. Takich
    silników praktycznie się nie produkuje - są tylko zupełnie pojedyncze
    konstrukcje - np. w OltCit'cie (czyli również w całej gamie starszych
    Citroenów z tymi silnikami) masz silnik DOHC 8V ale tylko dlatego,
    że to... boxer i masz dwie głowice - nazywanie tego DOHC to na dobrą
    sprawę demagogia.

    Poza tym - myślę, że warto zakończyć ten wątek - jest zupełnie NTG.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2004-09-01 15:29:15
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> [...]
    > Citroenów z tymi silnikami) masz silnik DOHC 8V ale tylko dlatego,
    > że to... boxer i masz dwie głowice - nazywanie tego DOHC to na dobrą

    Chłopaki ;) Nawet maluśkiego forwarda na PMS nie zrobiliście ;)
    PMS wam tego nie wybaczy ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS => Black 525 tds E-34 rej.RP XXXXX *PMS Edition* PRRC =>

  • 26. Data: 2004-09-01 15:32:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Stasio,

    [....]

    > Chłopaki ;) Nawet maluśkiego forwarda na PMS nie zrobiliście ;)
    > PMS wam tego nie wybaczy ;)

    Chcesz mieć Radka na p.m.s.? Bo ja już nie.

    EOT, proszę...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2004-09-01 15:35:36
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > EOT, proszę...

    JEST SER!
    EOT

  • 28. Data: 2004-09-01 17:28:57
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Sep 2004 17:25:07 +0200, w <5...@p...pl>, RoMan
> [...]

    > konstrukcje - np. w OltCit'cie (czyli również w całej gamie starszych
    > Citroenów z tymi silnikami) masz silnik DOHC 8V ale tylko dlatego,

    Jasne, a DOHC 8v w Fordach Sierrach czy Fiatach to pewnie przywidzenia,
    "specjalisto"...

  • 29. Data: 2004-09-01 18:17:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radoslaw,

    > Jasne, a DOHC 8v w Fordach Sierrach czy Fiatach to pewnie przywidzenia,
    > "specjalisto"...

    Jasssne... I jest to powszechna praktyka oraz te samochody są nadal
    produkowane - "specjalisto"...

    Mowa była o Lanosach, "specjalisto", oraz była prośba, żebyś nie
    trollował offtopicznie.

    EOT i *PLONK* warning, "specjalisto".

    --
    Best regards,