  • 1. Data: 2004-10-15 12:09:43
    Temat: Płatnik 6.02 - problem z pracą w sieci
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam.

    Płatnik chodzi na serwerze Win 2000 pod MSSQL. Z końcówek, na których jest
    Win XP, dostęp mam bez problemu. Jak instaluję na końcówkach z Win 95/98,
    nie mogę się połączyć. Czym to może być spowodowane? Na infolinii nie
    wiedzieli...

    Poza tym mogę się połączyć jednocześnie tylko z jednej końcówki (albo
    uruchomić program na serwerze) - czy są jakieś ograniczenia w silniku MSSQLa
    dostarczanego z Płatnikiem?

    Dziekuję z góry za pomoc. M.

  • 2. Data: 2004-10-15 13:06:09
    Temat: Re: Płatnik 6.02 - problem z pracą w sieci
    Od: xyz <x...@x...pl>

    Dnia 15-10-2004 14:09, Użytkownik m...@g...pl napisał:

> [...]
    > Win XP, dostęp mam bez problemu. Jak instaluję na końcówkach z Win 95/98,
    > nie mogę się połączyć. Czym to może być spowodowane? Na infolinii nie

    Być może problem leży w warstwie sieciowej. Wyndows to system o "życiu"
    niezwykle dynamicznym, jest nieustannie ulepszany (yhm..yhm), ale przy
    okazji tych ulepszeń pewne rzeczy pomiędzy różnymi wersjami przestają
    pasować. Dajmy na to serwer wymaga podania hasła pisanego dużymi
    literkami a stacja robocza zapodaje tylko małymi, albo odwrotnie itp.
    "małe" drobiazgi.

    > Poza tym mogę się połączyć jednocześnie tylko z jednej końcówki (albo
    > uruchomić program na serwerze) - czy są jakieś ograniczenia w silniku MSSQLa
    > dostarczanego z Płatnikiem?

    Przypuszczam, że to problem całkiem odrębny od poprzedniego, ale tu nic
    nie jestem w stanie powiedzieć.

    --
    xyz

    Inteligo, mechanizm oszustwa:
    http://tinyurl.com/43o6f

  • 3. Data: 2004-10-17 20:14:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004 12:09:43 +0000 (UTC), " "
    <m...@g...pl> wrote:

    >Poza tym mogę się połączyć jednocześnie tylko z jednej końcówki (albo
    >uruchomić program na serwerze) - czy są jakieś ograniczenia w silniku MSSQLa
    >dostarczanego z Płatnikiem?
    Na to samo konto uzytownika sie logujesz z 2 roznych stacji? Moze jest
    takie ograniczenie?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 4. Data: 2004-10-19 08:25:04

    > Na to samo konto uzytownika sie logujesz z 2 roznych stacji? Moze jest
    > takie ograniczenie?
    Bardzo mozliwe - tylko gdzie w takim razie zmienic namiary na to konto na
    klienckich koncowkach i gdzie na serwerze dodac nowych uzytkownikow?

    M.