  • 1. Data: 2004-10-15 11:43:31
    Temat: komis i moment wejscia na kase fiskalna
    Od: "Piotr Jabłoński" <p...@k...pl>

    witam

    kiedy nastepuje moment wejscia na kase fiskalna u komisanta

    co liczyc ?

    1) czy calosc sprzedazy
    2) prowizje komisowe

    --
    Piotr Jabłoński
    p...@k...pl

  • 2. Data: 2004-10-15 18:56:00
    Temat: Re: komis i moment wejscia na kase fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004, Piotr Jabłoński wrote:

    >+ kiedy nastepuje moment wejscia na kase fiskalna u komisanta
    >+ co liczyc ?
    >+
    >+ 1) czy calosc sprzedazy
    >+ 2) prowizje komisowe

    UWAGA: *nie czytałem* interpretacji (znaczy: nie przypominam sobie :))

    Ale...
    ...ustawa:
    +++++
    Art. 29. 1. Podstawą opodatkowania jest obrót, z zastrzeżeniem
    ^^^^^^^^^^
    ust. 2-22, art. 30-32
    ^^^^^^
    Art. 30. 1. Podstawę opodatkowania ... umowy komisu lub innych
    usług o podobnym charakterze stanowi dla:
    2) komisanta:
    a) kwota należna z tytułu dostawy towarów, pomniejszona o kwotę
    podatku - w przypadku dostawy towarów osobie trzeciej, na
    rachunek komitenta,
    b) kwota należna wraz z kwotą prowizji, pomniejszona o kwotę
    podatku - w przypadku dostawy towarów nabytych przez komisanta
    na rzecz komitenta;
    -----

    rozporządzenie:
    +++++++
    § 3. 1. Do dnia 31 grudnia 2004 r. zwalnia się
    z obowiązku ewidencjonowania:
    3) podatników, u których kwota obrotu z działalności, o której
    ^^^^^^
    mowa w art. 29 ust. 1 ustawy, nie przekroczyła w poprzednim
    roku podatkowym kwoty 40 000 zł i którzy nie byli wcześniej
    objęci obowiązkiem ewidencjonowania, z zastrzeżeniem ust. 7.
    -------

    Jak dla mnie "proste jak drut kolczasty" - cała kwota...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-10-21 20:48:09
    Od: "Piotr Jabłoński" <p...@k...pl>

    > Jak dla mnie "proste jak drut kolczasty" - cała kwota...

    dzieki