  • 1. Data: 2004-10-15 08:40:35
    Temat: Re: VAT-UE do 25 X ??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik BaLab napisał:

    > Witam!
    > Zdaje się, że do 25 X trzeba złożyć drugi VAT-UE (Ci, co handlują z UE i są
    > w Vacie) - za lipiec, sierpień i wrzesień? Proszę o potwierdzenie, bo jakoś
    > cicho na ten temat.

    Ano trzeba. O ile w tym kwartale były jakies nabycia lub dostawy z UE.
    Ale o czym niby ma byc głosno? Deklaracja jak każda inna, okres
    rozliczeniowy jak okres rozliczeniowy, o każdym trzeba pamiętać.
    Czym sie podniecać?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2004-10-15 08:45:46
    Temat: VAT-UE do 25 X ??
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Zdaje się, że do 25 X trzeba złożyć drugi VAT-UE (Ci, co handlują z UE i są
    w Vacie) - za lipiec, sierpień i wrzesień? Proszę o potwierdzenie, bo jakoś
    cicho na ten temat.

    Pzdr,
    BaLab

  • 3. Data: 2004-10-15 09:11:58
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@e...com.pl> napisal(a):

> [...]
    > Ale o czym niby ma byc głosno? Deklaracja jak każda inna, okres
    > rozliczeniowy jak okres rozliczeniowy, o każdym trzeba pamiętać.

    OK, to może krótkie kompendium - o jakich formalnościach trzeba pamiętać
    w sytuacji, kiedy ktoś się zarejestrował w maju i nie miał żadnego
    obrotu z UE? Trzeba coś z nowu skłądać? Wyrejestrują mnie po pewnym
    czasie?
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,

  • 4. Data: 2004-10-15 22:47:38
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > Ale o czym niby ma byc głosno? Deklaracja jak każda inna, okres
    > rozliczeniowy jak okres rozliczeniowy, o każdym trzeba pamiętać.

    No niby nie ma czym się podniecać, to w końcu już drugi raz będę składał
    VAT-UE. Gdzieś tylko widziałem "Terminarz podatkowy" i pod datą 25.X było
    tylko o VAT-7. Stąd moje pytanie. Dziękuję za odpowiedź!

    Pozdrawiam,
    BaLab