  • 1. Data: 2004-10-15 10:05:13
    Temat: podatki marynarzy - raz jeszcze
    Od: USER <u...@o...pl>

    Moze tym razem Ktos z Was mi cos podpowie (

    Szanowni Grupowicze.
    Czy ktos z was moglby mi podpowiedziec gdzie szukac (najlepiej teksty
    zrodlowe a jesli ktos
    zaglebial sie w taki temat to i wlasciwe paragrafy) informacji na temat
    opodatkowania marynarzy
    takich co to maja dochody w kraju jak rowniez nie maja dochodow w Polsce.
    Jak naprawde wyglada ta
    sytuacja.

    Kazda sugestia bedzie cenna.

    Serdecznie pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-15 11:10:22
    Temat: Re: podatki marynarzy - raz jeszcze
    Od: "Kreska" <k...@s...lex.pl>

    Uzytkownik "USER" <u...@o...pl> napisal w wiadomosci
    com...
> [...]
    > opodatkowania marynarzy
    > takich co to maja dochody w kraju jak rowniez nie maja dochodow w Polsce.
    Najlepiej na stronach izby skarbowej w Gdansku, http://www.is.gdansk.pl/,
    jest sporo interpretacji dotyczacych opodatkowania marynarzy

    KZ www.ike.edu.pl