  • 11. Data: 2003-10-16 17:18:37
    Temat: Re: Płatnik do jasnej ciasnej
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    No a mi doradzili na infolini, żeby zmienic z sql na acces.
    Przy zmianie to raczej uważaj, bo sql to jakos wolno chodzi. A i baza lubi
    się Wyłączyć niewiadomo dlaczego.
    Na pytanie jak robic kopie nie umieli odpowiedzieć. No i tak doradzili. Ktos
    mówił o łatce do programu. A skąd wiecie, że wam się wgrała? Bo nie zawsze
    się udaje. Na pytanie na infolini co zrobić jak się łatka nie wgrała poadła
    odpowiedź: " nic nie da się zrobić".
    Ja też mam sdi i mam ten sam problem co Maddy. Zauważyłem, że jak wysyłam
    zaraz po włączeniu programu to idzie bez problemu, ale jak wysyłam po
    przygotowaniu (bez wyjścia z płatnika) to prawie nigdy się nie udaje wysłac.
    Na infolini wiedzą, że jest taki problem. Nie znają rozwiązania.

    --
    PawełJ

  • 12. Data: 2003-10-20 07:32:44
    Od: "WAM" <n...@n...nomail.com.pl>

    "PawełJ" napisał

    > mówił o łatce do programu. A skąd wiecie, że wam się wgrała? Bo nie zawsze
    > się udaje. Na pytanie na infolini co zrobić jak się łatka nie wgrała
    poadła
    > odpowiedź: " nic nie da się zrobić".
    U mnie na kilku kompach poszlo a na jednym sie wywala zaraz po rozpoczeciu
    instalacji :
    **
    Błąd numer: 0x80040706
    Opis : Referencja do obiektu nie została ustawiona

    Instalator zakończy pracę.
    **
    I kończy :(

    A z pracą w sieci mam taki problem że zmiana hasła powoduje zmianę tylko
    na tym kompie przy którym była dokonana i w rezultacie hasła się zaczynają
    rozjeżdzać, bo na pozostałych kompach jest stare hasło. Czy u Was też tak?

    WAM

    --
    www.nadmorze.pl

  • 13. Data: 2003-10-20 09:17:13
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    zaczynają
    > rozjeżdzać, bo na pozostałych kompach jest stare hasło. Czy u Was też

    Tak - ale tylko hasło administratora na danej stacji. Hasła użytkowników
    mogę zmienić z dowolnej stacji i pamięta.
    A za dminem jest chyba tak ze jest kilku adminow o tej samej nazwie a
    dodatkowym id jest jakiś parametr stacji czy instalacji na danej stacji.