  • 1. Data: 2003-10-14 06:53:14
    Temat: Nowy Płatnik - wymagania systemu ..
    Od: "Marsjusz" <m...@w...pl>

    Witajcie
    Proste pytanie :
    1. Czy Płatnik Nowy pracuje poprawnie pod Win95 ?
    ( mam różne problemy i nie wiem czy to wina Płatnika czy może system musze
    podnieść do min. Win98 )

    Pozdr.
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-10-14 09:19:07
    Temat: Re: Nowy Płatnik - wymagania systemu ..
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    > Proste pytanie :
    > 1. Czy Płatnik Nowy pracuje poprawnie pod Win95 ?
    > ( mam różne problemy i nie wiem czy to wina Płatnika czy może system musze
    > podnieść do min. Win98 )

    =====================
    pod win98 platnik pracuje wylacznie z baza acces. Klienta Sql jeszcze nigdy
    nie udalo mi sie podlaczyc do bazy na win95.

    Pod Win 95 sprawdz czy masz przegladarke IE w wersji 5.5 (to najwyzsza
    wersja jaka mozna zainstalowac pod win95)
    Sprawdz czy masz 32 MB RAM (teoretycznie 24 - ale to bzdura)

    Atomek

  • 3. Data: 2003-10-14 09:32:06
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    > pod win98 platnik pracuje wylacznie z baza acces. Klienta Sql jeszcze
    nigdy
    ===== mialo byc pod win95

    Atomek