  • Data: 2004-04-09 23:31:47
    Temat: Początki z płatnikiem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Hej
    Dzis 3 godziny siedziałem (po raz pierwszy w życiu) nad płatnikiem. Problem
    polegał na tym iż chciałem zrobić deklarację ZUS DRA dla firmy.
    Firma to osoba prowadząca DG + 1 osoba zatrudniona umowę zlecenie. Cały
    czas był problem z niezgadzającymi się składkami ponieważ nie byłem świadom
    tego iż płatnika należy dodać również jako osobę ubezpieczoną i dla niej
    również zrobić ZUS RCA. Dotąd wszystko fajnie - moja wina.
    Dzowniłem na zmianę do ZUS i na infolinię płatnika i niestety nikt nie
    potrafił mi pomóc. Dopiero chyba 15 osoba powiedziała o co chodzi. I teraz
    nasuwają się 2 pytania - jak oni radzą sobie z badziej skomplikowanymi
    problemami - przecież ten był banalny?
    I drugie - czy jest tak możliwość aby płatnik nie był osobą ubezpieczoną???
    (oczywiście w przypadku jednoosobowej DG)???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")