  • 21. Data: 2007-09-07 16:25:02
    Temat: Re: Podatek?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Sep 2007, t...@o...pl wrote:

    > W każdym razie - jesli zarobiłeś parę dyszek czy pare stówek, to włos Ci z
    > głowy nie spadnie
    > nawet jak US jakimś cudem to namierzy. Podatku i tak nie musisz od tego
    > płacić
    > bo jesteś w kwocie wolnej, o zaliczkach zapomniał zlecający i to jego będą
    > ścigać.

    Tak na wszelki wypadek, to dla przychodów podpadających pod VAT można
    dla kompletu założyć sobie uproszczoną ewidencję przychodów VAT.
    Nawet jak tam będą wpisane "zbędne" przychody (nie podlegające),
    to nie można się przyczepić ew. wyjaśnienia "na razie nie wnikałem,
    ujmowałem być może za dużo, a wyjaśniać chciałem po zbliżeniu się
    do jakichś 35 000 zł" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-09-08 13:52:21
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    A co jeśli będę tych dochodów miał mniej niż kwota wolna od podatku?

    Wtedy będzie ok? tzn nie będę musiał płacić podatku i się bać?

  • 23. Data: 2007-09-08 14:05:54
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-09-2007 o 15:52:21 Fatrix <"fatrix[{"@}]poczta.neostrada.pl>
    napisał(a):

    > A co jeśli będę tych dochodów miał mniej niż kwota wolna od podatku?
    >
    > Wtedy będzie ok? tzn nie będę musiał płacić podatku i się bać?

    A czego się bać :) ?

  • 24. Data: 2007-09-08 14:29:24
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał

    > A czego się bać :) ?

    Tego, że keidyś US wparuje do domu, zajmie część majątku i tak nei mojego,
    itp, nie wiem.

    Po prostu nie cche miećz nimi do czynienia.

    Czy jak będę miał mniej niż kw. wolna to będzie wszystko zgodnie z prawem?

  • 25. Data: 2007-09-08 15:14:48
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-09-2007 o 16:29:24 Fatrix <"fatrix[{"@}]poczta.neostrada.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Po prostu nie cche miećz nimi do czynienia.
    >
    > Czy jak będę miał mniej niż kw. wolna to będzie wszystko zgodnie z

    Nawet jakby liuczyć podatek od 800 zł, to wychodzi 152zł.
    Ale nie liczymy bo jesteś pod kreską podatkową.

    Dalej - myślisz że dla 152 ktoś się będzie gdzieś fatygował(a poborca to
    ma z tego 5% - akurat na niezgorsze winko) :) ?

    A do czynienia jak nie chcesz z nimi mieć, to zostaje szara strefa,
    coraz prężniejsza i coraz mocjniej ciągnąca ginącą ojczyznę :)

    A tak wogólne to najpierw ktoś by się musiał dowiedzieć że naskrobałeś na
    te 152 zł.
    Masz jakieś przesłanki że radary wywiadu skarbowego i CBA są ustawione na
    Ciebie?

  • 26. Data: 2007-09-08 15:29:07
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał

> [...]
    > te 152 zł.
    > Masz jakieś przesłanki że radary wywiadu skarbowego i CBA są ustawione na

    Wiedzą tylko ja i osoby z którymi współpracowałem, ale.....jeszcze te
    wyciągi z kont.......

  • 27. Data: 2007-09-08 15:32:29
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 08-09-2007 o 17:29:07 Fatrix <"fatrix[{"@}]poczta.neostrada.pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik <t...@o...pl> napisał

    > Wiedzą tylko ja i osoby z którymi współpracowałem, ale.....jeszcze te
    > wyciągi z kont.......

    Co z nimi, wysłałeś je do US ?

  • 28. Data: 2007-09-08 15:34:20
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał

    > Co z nimi, wysłałeś je do US ?

    Niee, a US jakoś nie dowie się ile mam na koncie?

  • 29. Data: 2007-09-08 15:44:51

    Dnia 08-09-2007 o 17:34:20 Fatrix <"fatrix[{"@}]poczta.neostrada.pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik <t...@o...pl> napisał

    > Niee, a US jakoś nie dowie się ile mam na koncie?

    Powiem jeszcze raz - nie wpadajmy w paranoje z powodu 152 zł ;)