  • 1. Data: 2005-07-08 08:14:47
    Temat: zwloka w doplacie - podatek dochodowy
    Od: "rafal " <e...@g...pl>

    witam,

    mam takie pytanie: zlozylem o czzasie zeznanie PIT ale nie mialem srodkow by
    wplacic pieniadze, niedoplate do podatku.
    nie bardzo sie znam na tym, ale w kazdym razie chcialbym zaplacic to teraz.
    wiem ze sa jakies odsetki? ile one wynosza i jak sie wylicza kwote ktora musze
    przelac??

    serdeczne dzieki za porady.

    --
    pozdrawiam, rafal

  • 2. Data: 2005-07-08 13:22:55
    Temat: Re: zwloka w doplacie - podatek dochodowy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    http://www.pit.pl/pages/i/562.php

  • 3. Data: 2005-07-11 09:07:17
    Od: "rafal " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > http://www.pit.pl/pages/i/562.php

    serdeczne dzieki
    :)

    --
    pzdr, rafal

  • 4. Data: 2005-07-13 09:16:52
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "rafal " <e...@g...pl> wrote in message
> [...]
    teraz.
    > wiem ze sa jakies odsetki? ile one wynosza i jak sie wylicza kwote ktora

    wejdź np. na www.gofin.pl i tam szukaj kalkulatora odsetek podatkowych,
    wpisz kwotę zadłużenia, termin zapłaty rocznego pitu w tym roku upływał 2
    maja 2005, wpisz datę, kiedy możesz zapłacić i odsetki policzą się same.
    Pamiętaj, że gdy kwota odsetek będzie wynosić do bodajże 6,60 zł, to nie
    musisz ich wpłacać.
    Na przelewie (weź specjalny formularz na zapłatę podatku, inny niż na zwykłe
    płatności) zaznacz w opisie ile to odsetek, tak na wszelki wypadek

    Magdi