  • 1. Data: 2005-05-13 20:57:52
    Temat: Podatek federalny a KPiR
    Od: Jackoski <n...@e...info>

    Witam
    wiem że podobne tematy już były na tej grupie. Ale moje pytanie
    czesciowo sie różni od pozostałych.
    Otóż prowadze działalność na podstawie KPiR. Wykonuje usługi na terenie
    USA. W związku z tym płace tam podatek federalny. Mam teraz pytanie. Jak
    mam to zaksięgować??
    Czy mam sobie sam na to wystawić fakturę na kwotę brutto tego co
    otrzymałem (i oczywiście odprowadzić go do fiskusa)??
    Tylko teraz co z podwójnym płaceniem podatków ??

    czy można uniknąć podwójnego płacenia podatków ??

    Pozdrawiam
    JS