  • 1. Data: 2002-08-09 03:34:42
    Temat: Podatek od dochodow kapitalowych
    Od: n...@r...pl (Wojciech)

    witam,
    otoz od jakiegos czasu placimy podatek od dochodow kapitalowych -
    trudno, wprowadzono i tyle.
    tylko jedna sprawa mnie zastanawia.
    czy koszt prowadzenia rachunku nie jest czasem kosztem uzyskania
    przychodu i jako taki powinien byc uwzgledniany?

    --
    Wojtek
    k...@r...pl

  • 2. Data: 2002-08-09 06:28:05
    Temat: Re: Podatek od dochodow kapitalowych
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > czy koszt prowadzenia rachunku nie jest czasem kosztem uzyskania
    > przychodu i jako taki powinien byc uwzgledniany?

    Gdyby podatek był jak piszesz od dochodów,
    być może można by uwzględniać koszty.
    Ale podatek jest od przychodów,
    czyli typu ryczałtowego.