  • 1. Data: 2004-08-11 09:39:13
    Temat: Podatek od kilometrówki
    Od: "M@G" <...@...3>

    Witam

    Zaczynam prace w której będę używać samochodu prywatnego i w związku z tym
    mam kilka pytań o podatek.
    Czy pracodawca będzie mi wypłacał kilometrówkę pomniejszoną o podatek, czy
    pełną kwotę, a ja sam będę musiał uregulować to na koniec roku (zostanie to
    umieszczone na PIT11)?
    Czy podatek obejmuje tylko ryczałt jazdy po mieście czy również delegacje,
    (kilometry, diety)?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-08-11 10:17:05
    Temat: Re: Podatek od kilometrówki
    Od: "j23" <wie#NOS_PAM#siek@su#NOS_PAM#pra.com.pl>

    Użytkownik "M@G" <...@...3> napisał w wiadomości
> [...]
    > pełną kwotę, a ja sam będę musiał uregulować to na koniec roku (zostanie

    Pracodawca ma obowiazek potracic podatek i odprowadzic go do US, ale wyplaty
    z tytulu ryczaltu sa traktowane jak przychody z umowy o prace, wiec beda
    uwzglednione takze w PIT-11.

    > Czy podatek obejmuje tylko ryczałt jazdy po mieście czy również delegacje,
    > (kilometry, diety)?

    a tego to juz niestety nie wiem :-(

  • 3. Data: 2004-08-11 11:21:34
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "j23" <wie#NOS_PAM#siek@su#NOS_PAM#pra.com.pl> napisał w
    wiadomości news:cfcrqr$6h9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    wyplaty
    > z tytulu ryczaltu sa traktowane jak przychody z umowy o prace, wiec beda

    Delegacje bez podatku - jeszcze:-)
    IMO duzo delegacji = bardzo dobry biznes.

    Pozdrawiam
    Lukasz