  • 1. Data: 2004-08-11 08:18:03
    Temat: Vu-7 czy Vu-11?
    Od: "sly" <w...@p...onet.pl>

    Poleciałam do sklepu- skończyła mi się ewidencja zakupów va-a pani się pyta:
    którą?
    No właśnie którą?
    Mam zakupy związene tylko ze sprzedażą opadatkowaną- żadnego nabycia wew.,
    dostawy wew., środków trwałych. itp.
    Którą mam kupić Vu-11 czy Vu-7 , czerwonawą , czy brązowawą - ładny ubaw:))
    Bedę wdzięczna.

    Ośla Łąka

  • 2. Data: 2004-08-11 08:33:51
    Temat: Re: Vu-7 czy Vu-11?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik sly napisał:

> [...]
    > dostawy wew., środków trwałych. itp.
    > Którą mam kupić Vu-11 czy Vu-7 , czerwonawą , czy brązowawą - ładny ubaw:))

    Masz kupić taka która jest zgodna z wymaganiami ustawy, tzn. taką która
    pozwoli Ci wypełnić deklaracje VAT.
    A czy będzie zielona, czerwona czy żółta w ciapki to juz kwestia gustu.
    Mnie osobiście zółta w ciapki podoba się najbardziej o ile ciapki nie
    będą brązowe ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl