  • 1. Data: 2004-08-11 11:55:11
    Temat: rejestr vat i kpir
    Od: "Iwona" <iwozna@WYTNIJ_SPAMwp.pl>

    Witam wszystkich, szukałam w google, ale niewiele znalazłam, więc pytam Was,
    może ktoś jest zorientowany?
    Prowadzę sklep internetowy, (vat, kpir, memoriał) klient wpłaca mi pieniądze
    na konto przed kupnem towaru, ja zamawiam towar od producenta i po jakimś
    czasie mu wysyłam i moje pytanie:
    kiedy sprzedaż wpisuję w rejestr vat (w momenci wpływu pieniędzy na konto
    czy w momencie wysłania towaru przeze mnie?) i to samo pytanie tyczy się
    KPiR.
    Podobne pytanie: co w wypadku kiedy wysyłam towar za pobraniem?
    Będę wdzięczna za każdą sugestię.
    pozdrawiam
    iwona