  • 1. Data: 2013-01-13 17:59:44
    Temat: Podatek od spadku do pół roku ale od kiedy?
    Od: terjan <z...@n...pl>

    Jeżeli dostałem samochód w spadku to mogę go sprzedać jednak żeby nie
    płacić podatku musi upłynąć pół roku, ale licząc od kiedy?

    od śmierci spadkodawcy?
    czy od daty np poświadczenia dziedziczenia ? daty przyjęcia spadku...

    Konkretnie jeżeli spadkodawca zmarł 15.08.2012 to 1 marca będę mógł
    sprzedać samochód bez płacenia podatku?

    pozdro

  • 2. Data: 2013-01-13 18:35:32
    Temat: Re: Podatek od spadku do pół roku ale od kiedy?
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-01-13 17:59, terjan pisze:

    > Jeżeli dostałem samochód w spadku to mogę go sprzedać jednak żeby nie
    > płacić podatku musi upłynąć pół roku,

    Dokładnie to 6 pełnych miesięcy kalendarzowych.

    > ... ale licząc od kiedy?

    > od śmierci spadkodawcy?

    Tak.

    --