  • 1. Data: 2009-04-27 15:03:50
    Temat: Podatek od sprzedaży i kupna działki.......
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Kto mi wytłumaczy "jak krowie na granicy" .....

    Posiadam działkę otrzymaną po zmarłej 2 lata temu mamie w miejscowości A,
    noszę się z zamiarem jej sprzedaży i kupna w podobnej cenie działki w
    miejscowości B..... i jak to jest? Czy sprzedając działkę A wszelkie opłaty
    ponosi kupujący a ja żadnych? Czy może sprzedaż tej działki jest dla mnie
    dochodem? Jeśli tak to jaki podatek się urzędowi należy?

    I to samo pytanie odnośnie działki B... rozumiem że opłaty notarialne i
    jakiś podatek w US ponoszę ja? Jakiej wysokości to kwoty?

    Dziękuje za informacje !