  • 1. Data: 2009-04-27 14:19:25
    Temat: dane w ewidencji sprzedazy vat
    Od: " wspolna-flaszka.pl" <n...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Czy w ewidencji sprzedazy vat wystarczy nazwa + nip kontrahenta czy musi byc
    adres ?
    Uwgledniajac fakt ze ta ewidnecja jest ksiegowana w ksiedze a nie wszystkie
    faktury tu i tu (bo w ksiedze jest miejsce na adres z tego co widze we wzorze)

  • 2. Data: 2009-04-27 16:21:03
    Temat: Re: dane w ewidencji sprzedazy vat
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-04-2009 o 16:19:25 wspolna-flaszka.pl
    <n...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > faktury tu i tu (bo w ksiedze jest miejsce na adres z tego co widze we wzorze)

    IMVHO nie trzeba, bo wymogu w ustawie nie a powiązanie z konkretną fakturą jest.
    Natomiast sam je wpisuję, więc praktykiem nie jestem :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek