  • 1. Data: 2011-02-28 12:48:46
    Temat: Podatek zryczałtowany od wygranej a roczne rozliczenie
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    Witam!

    Wygrałem w konkursie pewien przedmiot wart 1500zł, wraz z wygraną
    dostałem do podpisania papierek, z rubrykami typu NIP, PESEL i inne tego
    typu dane jako dodatkową wygraną w kwocie 150zł, którą to jednak wygraną
    zobowiązywałem się przekazać jako podatek od wygranej, poprzez firmę,
    która konkurs organizowała.

    I teraz pytanie, czy ową wygraną (razem 1650zł) mam wykazywać w zeznaniu
    rocznym, czy skoro podatek od wygranej zapłacony to już nie muszę?

    TL

  • 2. Data: 2011-02-28 15:03:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 6:48 AM, S P 1 Q X L wrote:
    > I teraz pytanie, czy ową wygraną (razem 1650zł) mam wykazywać w zeznaniu
    > rocznym, czy skoro podatek od wygranej zapłacony to już nie muszę?

    skoro zryczaltowany to nie na zasadach ogólnych.
    czyli zapłacone, zamknięte i dalej cie nie obchodzi.