  • 1. Data: 2008-01-04 20:21:08
    Temat: PodatekLiniowy a zwrot VAT za mat. budowlane
    Od: Samar <s...@w...pl>

    Witam koledzy,
    Wybrałem jako przedsiębiorca Podatek Liniowy 19% i w tym roku buduję
    dom, czy będzie mi należny zwrot VAT za mat. budowlane czy trace te ulgę
    z innymi?

  • 2. Data: 2008-01-04 20:33:06
    Temat: Re: PodatekLiniowy a zwrot VAT za mat. budowlane
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    Samar napisał(a):
    > Witam koledzy,
    > Wybrałem jako przedsiębiorca Podatek Liniowy 19% i w tym roku buduję
    > dom, czy będzie mi należny zwrot VAT za mat. budowlane czy trace te ulgę
    > z innymi?
    Pewnie że tak,
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-01-04 20:44:31
    Od: Samar <s...@w...pl>

    Monse1 pisze:
    > Pewnie że tak,
    > Pozdrawiam

    Uff, pani w US mówiła ze trace ulgi i się wystraszyłem.

  • 4. Data: 2008-01-04 23:25:21
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Uff, pani w US mówiła ze trace ulgi i się wystraszyłem.

    Z pewnoscią opinia zupełnie anonimowej i nieznanej ci osoby ma przewagę
    nad opinią pani w US :))))

    Tym niemniej jednak lepiej by było jakbys poszedł do jakiegos radcy
    prawnego, skoro nie chce ci się googlowac ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2008-01-05 09:25:40
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    KsZZysiek wrote:

    > Z pewnoscią opinia zupełnie anonimowej i nieznanej ci osoby ma przewagę
    > nad opinią pani w US :))))

    Już nie mówiąc o tym, że tekst był typu:
    A: Kawa? Czy herbata?
    B: Tak

    Piotrek

  • 6. Data: 2008-01-05 09:51:48
    Od: Samar <s...@w...pl>

    Piotrek pisze:

    > Już nie mówiąc o tym, że tekst był typu:
    > A: Kawa? Czy herbata?
    > B: Tak
    >
    > Piotrek

    Jakby ktoś szukał to:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jaki-wplyw-na-prawo-
    do-uzyskania-zwrotu-VAT-od-nabytych-materialach-budo
    wlanych-ma-wybor-podatku-liniowego-1374502.html