  • 1. Data: 2003-11-21 10:02:22
    Temat: Podatki 2003
    Od: Mirek <m...@i...gov.pl>

    Czy od podatku można odliczyć zakup cyfrowego aparatu fotograficznego?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-11-21 10:37:13
    Temat: Re: Podatki 2003
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    Mirek wrote:

    > Czy od podatku można odliczyć zakup cyfrowego aparatu fotograficznego?
    > --
    > Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

    pl.soc.wrozka

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-11-21 12:34:42
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@i...gov.pl> napisał w wiadomości
    > Czy od podatku można odliczyć zakup cyfrowego aparatu fotograficznego?
    Re :
    Twoje pytanie jest :
    1) Zadane bez sensu
    2) Treść pytania nie jest zrozumiała dla posługujących się językiem polskim
    Dlaczego ? To proste :
    - od podatku / dochodu nie można odliczyć zakupu, a pewną kwotę. I tutaj
    nie piszesz o jaką kwotę Ci chodzi (koszt netto, brutto, vat, 19 % dochodu
    itd).
    - o jaki podatek Ci chodzi (podatków wszak mamy mnogość i każdy niestety
    inny)
    - możliwości tzw. odliczeń zależą od podmiotu odliczającego i jego cech
    (jeśli nie rozumiesz nadal - to najprościej : jeden może , inny nie może).
    Teraz rozumiesz przyczyny, dla których użyłem stwierdzeń p. 1 i 2 , zaś
    inni kierują Cię do wróżki ?
    AR