  • 1. Data: 2006-02-04 12:41:29
    Temat: Podatki od kupowanych za granica DVD.
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Witam,

    Gdzies mi dzwoni, ale nie potrafie tego odgóglać, ze jak sie kupuje na
    osobisty uzytek jakies DVD w internetowym sklepie zagranicznym, np. w
    Australii, to oni odliczaja swoj podatek. Natomiast nasze sluzby celne
    nie przywalaja podatku na takie pojedyncze rzeczy. Cos mi sie plata po
    glowie, ze do 50 EUR albo USD zwolnione sa takie towary od
    opodatkowania. A moze chodzilo o clo?

    W kazdym badz razie jesli nie doliczaja to jest cacy. Jesli doliczaja,
    to... jak to sie placi? Bo mnie kurier dostarczy przesylke do drzwi.
    Bedzie tam np. "pobranie cla/podatku" czy jakis kwitek, ze gdzies do
    ilus dni trzeba wplacic? Czy tez moze sam mam wypelnic jakis kwitek?

    Jak to jest?

    Pozdrawiam
    ja

    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc