  • 11. Data: 2015-01-18 13:28:39
    Temat: Re: Pomysł na koszty?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.01.2015 o 10:53, Piotrek pisze:

    > (Prawie) wszystko co poniosłeś w celu osiągnięcia przychodu.

    No, ale zastanawiam się, co z takiego życia codziennego jeszcze? Jakiś
    skrawek czynszu za mieszkanie? Za wodę ? Za prąd?

  • 12. Data: 2015-01-18 14:49:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-18 o 13:18, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Ale nie o taki koszt chodziło :)

    A o jakie? Chyba lepiej zapłacić 18% podatku niż za 100% kupić
    niepotrzebną rzecz.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2015-01-18 14:51:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-18 o 13:28, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No, ale zastanawiam się, co z takiego życia codziennego jeszcze? Jakiś
    > skrawek czynszu za mieszkanie? Za wodę ? Za prąd?

    Ale po co rzeźbić w gównie? Jak się działalność nie opłaca, to się ją
    wyrejestrowuje, 1100zł oszczędności na ZUSie i próbuje ją robić w inny
    sposób - na umowy o dzieło, na fakturowanie przez zaprzyjaźnioną firmę itp.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-01-18 14:57:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.01.2015 o 14:49, Liwiusz pisze:

    > A o jakie?

    No właśnie szukam, dlatego napisałem... Zastanawiam się czy coś z życia
    codziennego nadaje się do wKUPania, skoro supportuje to
    mnie-przedsiębiorcę.

  • 15. Data: 2015-01-18 14:57:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.01.2015 o 14:51, Liwiusz pisze:

    > Ale po co rzeźbić w gównie?

    Dla oszczędności?

    > Jak się działalność nie opłaca, to się ją
    > wyrejestrowuje, 1100zł oszczędności na ZUSie i próbuje ją robić w inny
    > sposób - na umowy o dzieło, na fakturowanie przez zaprzyjaźnioną firmę itp.

    No przecie mowa o PIT a nie ZUS. A w tych formach również PIT występuje.

  • 16. Data: 2015-01-18 14:58:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Ale po co rzeźbić w gównie? Jak się działalność nie opłaca, to się ją
    > wyrejestrowuje, 1100zł oszczędności na ZUSie i próbuje ją robić w inny
    > sposób - na umowy o dzieło, na fakturowanie przez zaprzyjaźnioną firmę itp.

    Swoją szosą, dziwna filozofia, że księgowanie KUP uważasz za rzeźbienie
    w gównie...

  • 17. Data: 2015-01-18 15:14:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-18 o 14:57, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Dla oszczędności?

    Dla jakich oszczędności? 50zł? Nie powinno się prowadzić DG jak taki
    koszt boli.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-01-18 15:16:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-18 o 14:58, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Swoją szosą, dziwna filozofia, że księgowanie KUP uważasz za rzeźbienie
    > w gównie...

    Coś w stylu jakby kupić samochód a potem zastanawiać się, czy może z
    kolegą nie jeździć do pracy, aby cię holował, bo to zawsze mniej benzyny.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2015-01-18 15:36:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.01.2015 o 15:14, Liwiusz pisze:

    > Dla jakich oszczędności? 50zł?

    No nie wiem czy 50. Np. od stycznia wyszedłem z VAT, co daje naprawdę
    znaczne oszczędności. PIT też trochę płacę, choć tu owszem, za dużo się
    nie zdziała, bo nie da się wyjść z PIT.

    >Nie powinno się prowadzić DG jak taki
    > koszt boli.

    Wiesz, są dwie szkoły. Socjalistyczna, która mówi, że pierdolić
    wszystko, siedzieć na dupie i nic nie robić, a rząd się tobą zajmie. I
    taka, jaką głosi publicznie WC, że każdy powinien pracować na siebie. I
    ja się przychylam do tej drugiej.

  • 20. Data: 2015-01-18 15:45:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-18 o 15:36, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> [...]
    > wszystko, siedzieć na dupie i nic nie robić, a rząd się tobą zajmie. I
    > taka, jaką głosi publicznie WC, że każdy powinien pracować na siebie. I

    Nie wiem skąd ci wyszły takie alternatywy, ani tym bardziej jak
    wykoncypowałeś, że "pracowanie na siebie" oznacza comiesięczne noszenie
    do ZUSu 1100zł i jęczenie nad 50zł oszczędności.

    --
    Liwiusz