    From: "BK" <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Poprowadzę firmę, księgowość-Wawa
    Date: Wed, 11 Feb 2004 10:48:57 +0100

    > Duuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    > a ochrona środowiska nieeeeeeeeeeeeeee???
    > co to za prowadzący firmę bez znajomości ochrony środowiska
    > a przepisy sanitarne nieeeeeeeeeee???
    > do duszy.
    > a rzepisy prawa pracy tyyyys nieeeeee
    > iiiiiiiiiiiiiii
    > Czyli z tego wnioskuję , że o prawie atomowym nic nie wiesz i przychodni
    > lekarskiej z rentgenem nie poprowadzisz
    niesamowite rzeczy się dzieją - nie sądziłem , iż prowadząc księgowość
    (podkreślam księgowość) trzeba wcześniej zaliczyć wszelkie możliwe fakultety
    włącznie z fizyką i ochroną środowiska. Innymi słowy najpierw trzeba zrobić
    fakultet powiedzmy z medycyny , a potem dopiero zacząć przygotowania do
    księgowości, a na końcu szukać pracy w przychodni bądź też szpitalu - broń
    cie panie boże w innej branży.
    Komuś się pomyliło zarządzanie firmą w wielu różnych jej aspektach z pracą w
    księgowości.

    > Cieeeeniznaaaaaaaaaa.
    > Poucz się trochę i poczytaj co tutaj ludzie wiedzą a portki Ci spadną z
    > wrażenia

    Bardzo dużo wiedzą ale z zakresu księgowości, podatków i pokrewnych tematów
    i rzeczywiście robi to wrażenie.

    > Czyli potrafisz wsiąść do samochodu , podechać pod firmę zainkasować
    > pieniądze
    > i powiedzieć sefowi dzien dobry ??????
    >

    > To ja takiej nie chce......
    > mam własną i mi wystarczy

    gdzie sprzedają księgowe, na wagę czy na sztuki??????

    > pozdrawiam
    > fart

    P.S.zupełnie iną sprawą jest spam a tego nie pochwalam.