  • 1. Data: 2005-11-28 18:42:37
    Temat: Pośrednictwo Finansowe ??
    Od: "Mihajlo" <u...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jaka firme mozecie mi polecic w ramach tzw posrednictwa finansowego? Chodzi
    mi glownie oplacanie rachunkow typu czynsz, komorka itp. w punkcie kasowym,
    co by juz nie korzystac z naszej kochanej i drogiej poczty.

    Bedev dzwieczny za info.

    Ozdrawiam,

    Mihajllo

  • 2. Data: 2005-11-28 20:20:28
    Temat: Re: Pośrednictwo Finansowe ??
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dmfj3b$skh$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Mihajlo z adresu <u...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Chodzi mi glownie oplacanie rachunkow typu czynsz, komorka itp. w
    > punkcie kasowym, co by juz nie korzystac z naszej kochanej i drogiej

    Polecenie Zapłaty :i Zlecenie Stałe :)
    jedyne słuszne rozwiązanie

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-11-28 21:02:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Nov 2005, Mihajlo wrote:

    > Witam,
    >
    > Jaka firme mozecie mi polecic w ramach tzw posrednictwa finansowego? Chodzi
    > mi glownie oplacanie rachunkow typu czynsz, komorka itp. w punkcie kasowym,

    Moment, moment.
    Masz dostęp do internetu.
    Zaden bank internetowy ci nie pasuje ?
    mBank: prowadzenie za darmo, przelew ... zaraz, 0,50 czy 1 zł ?
    No i wyjątkowo proste rozliczanie: nie ma przychodu z odsetek
    bo oprocentowanie rachunku DG wynosi 0% :> !

    > co by juz nie korzystac z naszej kochanej i drogiej poczty.

    :)
    Inna sprawa że np. do "tanich" przesyłek owa poczta się nadaje.
    Konkurencja kurierów spowodowała że nie narzekam... :),
    raz mi tylko "schowała się paczka w stosie" :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-11-29 18:46:11
    Od: "praktykant" <o...@p...onet.pl>

    Niestety nie polecałbym żadnej tego typu placówki, gdyż często zdarza się,
    że odbiorca nie dostaje przekazu , a nadawca musi uiścić opłatę drugi raz!
    Jeżeli niechce się płacić drogich opłat za przekaz to najlepiej wpłacać
    należność w punkcie kasowym odbiorcy (bez opłaty) lub u wskazanego przez
    odbiorcę pośrednika, z którym ma on podpisaną umowę na tego typu usługi.