  • Data: 2007-10-31 10:52:52
    Temat: Praca na etat, ale czesc zarobkow za fakture VAT?
    Od: "crazy" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pytanie teoretyczne

    Pracuje na etacie, otrzymuje normalna pensje. Ide po podwyzke - szef mowi:
    nie ma szans, poniewaz bylbym za drogi. Ja na to, ze na to co dostane
    dodatkowo moge wystawic fakture VAT (mam DG) w odpowiedniej wysokosci
    (odliczam VAT oraz podatek, zeby miec to co chcialem).

    Czy to jest formalnie mozliwe? Mam pensje za prace na etat, a na czesc
    rzeczy, ktore wykonuje wystawiam fakture VAT? Teoretycznie nie widze
    preszkod, ale moze cos jest takiego w prawie, ktore zabrania takich
    kombinacji?

    Shmuck