  • 11. Data: 2010-11-07 14:52:34
    Temat: Re: Znowu sukces!
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-07 14:13, Mich wrote:
    > No to wyszukuję, zaglądam i co widzę? http://zpp.net.pl/pl/Rejestracja -
    > "Składka członkowska wynosi 100 zl miesięcznie."
    > Pięknie. "Mali przedsiębiorcy" na pewno chętnie pozbędą się kolejnej stówy
    > na miesiąc. W końcu muszą już mieć na ZUS, NFZ i podatki.
    > A w zamian za to będą mogli się tytułować członkami ZPP i mieć dostęp do
    > "zasobów związku". Dzięki, innym razem - już chyba lepszą inwestycją jest
    > składka do NFZ.
    > Tylko po co firmuje to RG?

    To proste.

    Ich targetem raczej nie są przedsiębiorcy z przychodem na poziomie 1, 2
    czy 3 kplz. A w niektórych branżach i projektach 100 złotych jest
    częściej stawką za roboczogodzinę niż za osobodzień.

    A poza tym czy miałeś szansę doczytać tę stronę do końca?
    Dalej jest mowa o 50% zniżce dla mikrofirm (do 9 pracowników).

    Piotrek

  • 12. Data: 2010-11-07 16:29:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-11-07, Mich <n...@n...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Pięknie. "Mali przedsiębiorcy" na pewno chętnie pozbędą się kolejnej stówy
    > na miesiąc. W końcu muszą już mieć na ZUS, NFZ i podatki.

    50 zł miesięcznie (bo tyle płacą mikrofirmy), to nie jest znowu aż tak dużo.
    Jak narazie faktycznie brakuje organizacji która lobbowałaby w imieniu małych
    przedsiębiorców.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2010-11-07 16:51:34
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 07.11.2010 14:13, Mich wrote:
> [...]
    znes-Kto-tu-niby-ma-zarabiac,wid,12800164,wiadomosc.
    html
    c-dla-malych-przedsiebiorcow-Zaczyna-sie-walka-ze-zl
    odziejskim-panstwem,wid,12799090,wiadomosc.html

> [...]
    >
    > Kolejna szemrana organizacja, myślę sobie. Ale po chwili widzę, że
    > przewodniczącym rady nadzorczej nowego związku jest Robert Gwiazdowski - to
    > może coś w tym jest, znów myślę?
    >
    > No to wyszukuję, zaglądam i co widzę? http://zpp.net.pl/pl/Rejestracja -
    > "Składka członkowska wynosi 100 zl miesięcznie."
    > Pięknie. "Mali przedsiębiorcy" na pewno chętnie pozbędą się kolejnej stówy
    > na miesiąc. W końcu muszą już mieć na ZUS, NFZ i podatki.
    > A w zamian za to będą mogli się tytułować członkami ZPP i mieć dostęp do
    > "zasobów związku". Dzięki, innym razem - już chyba lepszą inwestycją jest

    Zobaczmy co z tego wyniknie. Każda taka organizacja ma potencjał stać
    się kolejną spółdzienią mieszkaniową, ale nie skreślajmy tej inicjatywy
    zanim faktycznie nie zejdą z deklarowane kursu. W końcu jak dotąd nikt
    nas nie reprezentuje, nawet zgrubsza.

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2010-11-07 17:54:53
    Temat: Re: [Prasówka] Znowu sukces!
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 04.11.2010 13:20, Piotrek wrote:

    > Ale żeby nie było, że my tu o samych sukcesach to w "Paying taxes" mamy
    > 121 miejsce, w "Starting business" 113 miejsce ...
    >
    > A tak na poważnie. Jak widać "Getting credit" mocno nam podwyższa
    > pozycję.

    Pytanie tylko czy należy się z tego cieszyć, bo to może oznaczać równie
    dobrze "Central Bank - new printing press purchase"

    --
    Tomek

  • 15. Data: 2010-11-08 15:49:44
    Od: Michał Madej <r...@o...eu>

    "Ustawa deregulacyjna łagodniejsza: Rząd odpuszcza biurokracji

    Przez dwa lata pakiet deregulacyjny mający uprościć przepisy i dać
    impuls do rozwoju polskiej gospodarki mocno się skurczył. Z hucznych
    rządowych zapowiedzi likwidacji większości koncesji czy licencji nie
    zostało prawie nic."
    Więcej na:
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/463857,ustawa_
    deregulacyjna_lagodniejsza_rzad_odpuszcza_biurokracj
    i.html
    http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Biurokracja-wc
    iaz-dusi-polska-gospodarke,wid,12828884,wiadomosc.ht
    ml

  • 16. Data: 2010-11-17 16:55:03
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie róbmy polityki. Budujmy urzędy :)

    i gmachy na archiwum: na tony dodatkowych papierow (w tym roku z moich
    obserwacji - doszla 3 strona do deklaracji VAT-7, dodatkowe obowiazkowe
    zalaczniki do wnug pfronu)
    specjalne druki do podatku od nieruchomosci (ale to moze wczesniej , bo w
    2009 juz chyba byly)
    ktos cos jeszcze pamieta?
    wazne, ze ludzie maja prace - bo jak nie ma w przemysle to zawsze znajda w
    jakims urzedzie

    ps
    niedlugo idac do toalety publicznej trzeba bedzie wypelnic druk, zeby
    obsluga zakwalifikowala do odpowiedniej kabiny

    --
    ania

  • 17. Data: 2010-11-17 18:04:53
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 17.11.2010 17:55, ania wrote:
    > U?ytkownik "tomek"<t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > i gmachy na archiwum:

    Budowlanka i archwiści to kilka ładnych procent PKB

    > na tony dodatkowych papierow

    Przemysł drzwny to kolejne kilka procent

    > wazne, ze ludzie maja prace - bo jak nie ma w przemysle to zawsze znajda w
    > jakims urzedzie

    A to już pomysł godny samego Vincenta - gdybyśmy wszyscy pracowali w
    urzędach, Polska byłaby modelowym krajem z zerowym bezrobociem!

    :)

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2010-11-17 21:11:46
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-17 19:04, tomek wrote:
    > [...] gdybyśmy wszyscy pracowali w
    > urzędach, Polska byłaby modelowym krajem z zerowym bezrobociem!

    To też. A poza tym nie byłoby upierdliwych przedsiębiorców, którym się
    chyba się w dup*ch poprzewracało i ciągle chcą coś upraszczać ...

    BTW, Tu jest dość ciekawy wywiad z Gwiazdowskim - podsumowanie 3 lat
    rządów Tuska.

    Click --> http://tinyurl.com/gwiazdowski-podsumowanie

    Ten fragment jest znamienny:
    "Problem w tym, że w Polsce osoby, które zabierają się za reformowanie
    państwa, nie przepracowały ani jednego dnia jako osoby samodzielnie
    prowadzące działalność gospodarczą i dlatego nie są w stanie wyobrazić
    sobie, które z zaproponowanych przez nie rozwiązań mogą zadziałać."

    Piotrek

  • 19. Data: 2010-11-19 17:31:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2010 22:11:46 +0100, Piotrek wrote:
> [...]
    >prowadzące działalność gospodarczą i dlatego nie są w stanie wyobrazić
    >sobie, które z zaproponowanych przez nie rozwiązań mogą zadziałać."

    Zaglosowalismy na PO, gdzie niby tylu swiatlych biznesmenow, i co
    ulatwili przez ostatnie 3 lata ?
    Po co konkurencji zycie ulatwiac :-)

    J.