  • 1. Data: 2003-03-18 22:01:29
    Temat: Odliczenie po dwóch latach-czy można???
    Od: "achos" <a...@w...pl>

    Mam problem! Wyszedł mi za mały podatek za rok 2002 aby odliczyć sobie
    opłaty za studia 2002 r. Czy będę mógł odliczyć je w rozliczeniu za rok 2003
    ponieważ teraz więcej zarobię i będzie wyższy podatek, pozwalający na
    odliczenie. Wiem, że coś takiego jest możliwe przy rozliczeniu remontów
    (bierze się pod uwagę okresy 3 - letnie)

    --
    Serdecznie pozdrawiam
    Jarek S. -

  • 2. Data: 2003-03-19 08:59:56
    Temat: Re: Odliczenie po dwóch latach-czy można???
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    achos <a...@w...pl> wystukal(a) :

    > Mam problem! Wyszedł mi za mały podatek za rok 2002 aby odliczyć sobie
    > opłaty za studia 2002 r. Czy będę mógł odliczyć je w rozliczeniu za
    > rok 2003

    Nie.

    --
    Pete