  • 1. Data: 2003-02-17 18:48:38
    Temat: "Premia podatkowa" z 2002 r.
    Od: "Wojciech" <w...@p...onet.pl>

    Jezeli w 2003 r. dluznik oplaci fakture, ktora zostala wpisana z koncem
    ubieglego roku w koszty jako niesciagalna, to czy trzeba jej wartosc
    wystornowac z kosztow z dniem otrzymania pieniedzy, czy tez ujac to w
    przychodach?

    Wojtek.

  • 2. Data: 2003-02-18 15:33:18
    Temat: Re: "Premia podatkowa" z 2002 r.
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    Mam podobna sytuacje, platnik zaplacil za fakture ktora byla zawarta w
    premii podatkowej. Uzyskalem informacje ze zaplate nalezy umiescic w
    przychodach operacyjnych.
    Mialem watpliwosci czy umiescic netto czy brutto.
    Zostalem poinformowany ze skoro wczesniej umiescilem w kosztach operacyjnych
    kwote brutto (zaznaczam jednak ze wartosci podatku VAT nie uwzglednialem
    przy wyliczeniu podatku dochodowego) to rowniez teraz w przychodach
    operacyjnych umieszczam kwote brutto z tym ze przy wyliczeniu podatku
    dochodowego nie biore wartosci VAT od tej faktury.
    Ja rozwiazalem w ten sposob ten problem. Czy ktos wyda opinie na temat tego
    postepowania ??