  • 1. Data: 2003-10-29 11:46:03
    Temat: Problem z Biurem Rachunkowym - Pomocy! :((
    Od: "Adik" <w...@o...pl>

    Witam

    Od ponad 4 lat biuro rachunkowe prowadzi mi księgowość (Dz Gosp na KPiR)
    Umowa podpisana na czas nieokreślony z 3 m-nym wypowiedzeniem.
    3 dni temu poprosiłem księgowego aby wydał mi wszystkie dokumenty (FA i
    KPiR) za cały okres współpracy.
    Powodem jest konieczność przeprowadzenia zewnętrznej kontroli dokumentacji
    ze względu na coraz częstsze błędy w zeznaniach skarbowych.
    Księgowy od 3 dni mnie zwodził z wydaniem twierdząc że musi pogrzebać w
    archiwum. W dniu dzisiejszym poinformował mnie że nie wyda mi dokumentów!!!
    Jako powód podał że musi porobić jakieś analizy i coś posprawdzać. Wydało mi
    się to bardzo podejrzane. Tym bardziej iż nie chciał mi nawet okazać
    dokumentów u niego w biurze. Podejżewam, iż popełnił jakieś błędy i teraz
    będzie próbował to zatuszować...

    Pomóżcie co robić!?

    Od 1 listopada zmieniam biuro na inne, dlatego dokumenty pilnie muszę od
    niego wydostać. Czy zna ktoś artykuł regulujący tą kwestię?
    Dziś wieczorem jadę do księgowego i prawdopodobnie całe spotkanie zakończy
    się zgłoszeniem do "władz wyższych" :(((

    Proszę o poradę, co mogę zrobić? Te dokumenty muszę mieć dzisiaj.

    Pozdr
    Adik

  • 2. Data: 2003-10-29 14:47:03
    Temat: Re: Problem z Biurem Rachunkowym - Pomocy! :((