  • 1. Data: 2003-10-29 13:09:51
    Temat: VAT budowlany
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Doszly mnie sluchy, ze istnieje mozliwosc ze 22-procentowy VAT na
    materialy budowlane wejdzie w zycie dopiero od 1 maja.
    Nie wiem, czy wogole jest to mozliwe?

    olga

    --
    http://www.olga.prv.pl -----> o Rosji, lataj?cym Pikusiu i nie
    tylko

  • 2. Data: 2003-10-29 13:43:53
    Temat: Re: VAT budowlany
    Od: "yksnimaK" <y...@N...poczta.onet.pl>

    "Wilhelmina" <o...@p...fm> wrote in message
    > Doszly mnie sluchy, ze istnieje mozliwosc ze 22-procentowy VAT na
    > materialy budowlane wejdzie w zycie dopiero od 1 maja.
    > Nie wiem, czy wogole jest to mozliwe?

    Wszystko jest MOZLIWE, nawet to, ze VAT nie wzrosnie, a powiedza o tym na
    przyklad 31 grudnia kiedy juz wszyscy co chcieli kupic mieszkania i mieli
    pieniadze juz kupili.
    A PEWNA jest tylko smierc i... podatki :)

    Rafal