  • Data: 2007-11-08 07:28:07
    Temat: Problem z PIT 11
    Od: TC <tar.ca-m.i_on@tl_e.n.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otóż mam taki problem. Ponieważ mój dłużnik nie płaci powstało u mnie
    zadłużenie w US i ZUS. Jak mam rozliczyć Pit 11 dla pracownika, skoro
    część składek ZUS jest ściągana przez US bezpośrednio od mojego dłużnika
    w rybie egzekucji. ZUS odmówił podania mi jakie składki wpłynęły, a
    jakie nie. Takiej informacji tez nie mam z US. Co mam w takiej dziwnej
    sytuacji napisać w Pit 11? Czy mam wpisać składki _bezpośrednio_
    zapłacone przeze mnie, a resztę egzekwowanych przez US nie podać? Dać
    jakieś wyjaśnienie?